به گزارش پارس به نقل از داناعلی دایی در مورد اظهارات مسئولان حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: مثل اینکه آقایانی که در خصوص حرف های من واکنش نشان دادند مصاحبه من را نخواندند، شماها نمی دانید چه کسانی و چگونه برای شعار دادن خط و خطوط می گیرند.

وی افزود: اگر این موضوع را نمی دانید منتظر باشید همه چیز مشخص می شود، به نظر من این موضوع ربطی به برخی مسئولان حقوقی بعضی از تیم ها و حتی کمیته انضباطی ندارد که از من ترس داشته باشند یا نداشته باشند که درباره اش اظهارنظر می کنند. من اسمی از هیچکس و تیمی نبردم اما نمی دانم چرا آقایان همه چیز را به خودشان گرفتند.

دایی ادامه داد: برای من جای سؤال است چرا در بازی استقلال علیه من شعار داده می شود، به نظر شما این موضوع طبیعی است؟ یا برخی آقایان که هواداران را راهنمایی می کنند یعنی همان لیدرها بدون اجازه و یا با صحبت از قبل درباره مسئله ای این کار را انجام می دهند. اصلا این کار را نکنند برای بردن حاشیه پرسپولیس چه کاری می کنند؟ به نظر من برخی لیدرها خط و خطوط می گیرند تا به هدف خود برسند و برخی آقایان را خوشحال کنند اما ناراحت نباشید در آینده این هم مشخص می شود.

وی یادآور شد: من درباره استقلال اسمی نبردم اما در آینده مشخص می شود مافیا چه کسی است یا مافیای فوتبال چه کسانی هستند. مطمئن باشید این موضوع هم مشخص می شود و نگرانی راجع به این موضوع وجود ندارد.

سرمربی قرمزپوشان در مورد وضعیت نامطلوب زمین تختی نیز گفت: من چه کاری از دستم برمی آید که بخواهم انجام دهم. وضعیت زمین مشخص است و من هم نمی توانم کاری انجام دهم.

دایی درباره صحبت های رویانیان مبنی بر آرامش بیشتر و سپردن دعواها به او نیز گفت: من صد در صد آرامش دارم، خیال همه راحت و نگران نباشند، حسابی آرامش دارم، تمرکز لازم را هم در فوتبال دارم اما یکسری حرف ها هست که باید به آنها جواب داد چون ندانسته گفته می شود.

دایی در مورد موفقیت تیم ملی زیر ۱۷ ساله ها در دیدار برابر آرژانتین نیز گفت: من این بازی را ندیدم اما نتیجه تساوی مقابل آرژانتین به نظر من خیلی عالی بود و این شایستگی نوجوانان ما را نشان می دهد، انشاء الله بچه ها همین طور رو به جلو بروند و با تمرکز و جدیت بیشتر در دو بازی آینده نتیجه لازم را بگیرند و به دور بعدی صعود کنند. من به این بچه ها آفرین می گویم و امیدوارم از این پشتوانه های فوتبال ایران به نحو احسن حمایت شود. نتیجه مقابل آرژانتین خیلی خیلی عالی بود و جا دارد همین جا به تمام بچه ها و کادر فنی تبریک بگویم اما تازه آنها اول راه هستند و با تلاش بیشتر هم می توانند در بازی های بعدی موفق باشند