به گزارش پارس به نقل ازنامه؛ این روزها باشگاه استقلال با حواشی مختلفی مواجه شده که یکی از آنها مصاحبه های امیر واعظ آشتیانی و امیر قلعه نویی علیه یکدیگر است که با زیر سوال بردن فوتبال پاک همراه شده است.

تازه ترین حاشیه به اتهامات سنگینی مربوط می شود که یکی از مسئولان سابق باشگاه به مدیرعامل سابق آبی ها وارد کرده است.

برخی از اتهامات وارد شده به امیر واعظ آشتیانی به شرح زیر است:

* دریافت یکصد میلیون ریال وجه معادل ۱۰ میلیون تومان از طریق یک واسطه از بازیکن تیم و پدرش به بهانه کمک برای لغو محرومیت منشوری وی. این مبلغ از طریق مشاور مدیر سابق دریافت شد و پس از آن نیز به بازیکن در جلسه ای تفهیم شد که نباید پیگیر پس گرفتن این مبلغ باشد.

* دریافت مبلغی از سوی مشاور مدیر سابق به عنوان قرض از واسطه قرارداد یک مربی خارجی که گفته می شود ۱۰ میلیون تومان بوده و ایشان حاضر به پس دادن این مبلغ نشد.

* وجود شائبه هایی در نوع انتقال یک بازیکن به تیم شهرستانی و بازگشتش به استقلال به نحوی که آقای ک مدیربرنامه های بازیکن از نوع قرارداد موکلش با استقلال بی اطلاع بود.

* دریافت مبلغ یکصد میلیون تومان برای بردهای حساس و ۲۰ میلیون تومان برای هر برد معمولی بصورت تراول یا اعتبار واریزی به حساب های شخصی مدیرعامل از سوی یکی از حامیان متمول تیم که فقط بخشی از آن بصورت پاداش بین بازیکنان، عوامل و کارمندان و لیدرها توزیع می شد و از سرنوشت مابقی آن پاداش ها اطلاعی در دست نیست!

* اهدای خودروی پراید به چند نفر از لیدرهای باشگاه

* امضای قرارداد همکاری با تعدادی از اعضای رسمی فدراسیون فوتبال همراه با پرداخت پول

* دست به سر کردن نماینده یک شرکت آماده عقد قرارداد برای تبلیغ پشت پیراهن (از قرار هر بازی ۱۶ میلیون تومان) و واگذاری پشت پیراهن به تبلیغ یک شرکت (از قرار هر بازی ۱۲ میلیون تومان) که چک های شرکت ماهها پاس نشد و نهایتا بعد از کلی کشمکش از قرار هر بازی ۸ میلیون, برای استرداد چک ها تفاهم شد!