به گزارش پارس به نقل از فارس، دیگو سیمئونه اعلام کرد که اگر تیمش می خواهد به رکورد باشگاه رئال مادرید در ۹ پیروزی متوالی در شروع لیگ برسد، باید اسپانیول را شکست دهد. سرمربی اتلتیکو مادرید همچنین از اظهار نظر در خصوص احتمال بازی دیگو کاستا برای برزیل یا اسپانیا خودداری کرد.

وی اظهار داشت: نه رسیدن به این رکورد و نه صدمین حضورم روی نیمکت اتلتیکو در بازی مقابل اسپانیول اهمیتی ندارد. اسپانیول حریف سختی است که عقایدی شبیه به ما دارد و عالی شروع کرده؛ هرچند اخیرا دو نتیجه ضعیف داشته است. بازی با آنها از هر نظر سخت است، اسپانیول تیم جنگنده ای است و با تلاش فراوان در یک سوم انتهای زمین بازی می کند.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: برای هر مربی بازی کردن در ورزشگاهی که مملو از جمعیت است، لذتبخش است. تماشای ورزشگاه پر از تماشاگر عالی است. اینجا در اتلتیکو همه می دانند که آگیره مربی بسیار خوبی است. او بسیار باتجربه است و می تواند بازیکنانش را به تحرک وا دارد. اگر بازی را خوب نخوانیم، کار برایمان سخت می شود.

وی اضافه کرد: تمام توجه ما به بازی با اسپانیول معطوف است. حرف های دیگران بخشی از فوتبال است. وقتی کارها خوب پیش می رود، ادامه تلاش مهم است تا کارها همچنان با موفقیت ادامه پیدا کند. من مطمئنم که کاستا اهمیتی به آنچه در روزنامه ها نوشته می شود یا آنچه دیگران درباره اش می گویند، نمی دهد. او عالی کار می کند و باید همین طور ادامه دهد زیرا این تنها شروع رقابت است و راه درازی در پیش دارد.