به گزارش پارس به نقل ازگل؛ دیروز قطعاً برایش روز دیگری بود. کسی که به دنبال گفتن حرف هایی بود که فقط می توانست آن را با زدن یک گل به همه بگوید. مهدی کریمیان هافبک خوش اخلاق که یک بار مرگ را دریبل کرده است حرف های جالبی می زند.

* می توانستید برنده باشید اما در خانه مساوی کردید از نتیجه راضی بودی؟

- ما به دنبال سه امتیاز بودیم. تا شروع بازی همه شاهد بودند که با چه انرژی و انسجامی به این بازی منتظر هستیم، نیمه اول بازی دست ما بود و با انجام یک بازی منطقی توانستیم به گل برسیم. پنالتی به ناحق از لحاظ روحی روی ما تأثیر زیادی گذاشت و این اشتباه داوری تمرکز ما را به هم ریخت. . در نیمه دوم روی یک غافلگیری گل خوردیم. هم قسم شده بودیم این بازی را پیروز شویم تا به صدر جدول برویم. شرمنده هواداران شدیم، هوادارانی که حتی بیش از نود دقیقه تیم را تشویق کردند و در پایان با این که نتیجه دلخواه آنها را کسب نکردیم شعار عیبی یوخ سر دادند و ما را تشویق کردند. هیچ کجای دنیا چنین هوادارانی را پیدا نمی کنید. امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با بازی های خوب و تماشاگر پسند جواب خوبی های آنها را بدهیم.

* بعد از گل با تمام وجو شادی کردی و بغضت به نوعی ترکید؟

- خیلی ها به دنبال حاشیه ساختن برای تراکتور بودند. کسانی که با مهدی کریمیان، محمد ابراهیمی و یا بقیه بازیکنان و کادر فنی مشکلی نداشتند بلکه تنها مشکل این افراد بزرگ بودن نام تراکتور است. اشاخصی هستند که پیشرفت تراکتورسازی را نمی توانند ببینند و فقط قصد تخریب تیم را دارند. این افراد با منتشر کردن مطالب دروغ قصد داشتند تمرکز تیم و بازیکنان را بهم بزنند. آنهایی که به دروغ برای من حاشیه ساختند در حالی که من در کما بودم خیلی پست بودند. هواداران واقعی تراکتورسازی باید حاشیه سازان را بشناسند و آنها را له کنند. روی سخن من با افرادی است که قصد حاشیه سازی و تخریب تراکتورسازی و من را دارند، امروز توسط یکی از دوستان صمیمی پیراهنی را آماده کرده بودم که اگر گل زدم آن را نشان دهم. جلوی این پیراهن عکس هواداری بود که به تازگی فوت کرده است و نوشته وحید عزیز روحمت شاد حک شده بود و پشت آن عبارت الله یالانچیه لعنت السین (لعنت خدا بر دروغگویان) نوشته شده بود. فکر نمی کردم گل بزنم چون پست هافبک چندان نمی تواند گل زنی کند، ولی این خواست خدا بود بعد از دو ماه سکوت و صبر با زدن گل جواب کسانی را بدهم که در این مدت حواشی و شایعاتی را ساخته اند. بعد از به هوش آمدن از کما و دادن زندگی دوباره از طرف خدا، دوست داشتم حمایت شوم ولی بعضی ها سوء استفاده کردند و این موضوع را برای تخریب من انتخاب کردند.

در این مدت هیچ مصاحبه ای انجام ندادم چون دوست نداشتم کوچکترین مشکلی برای تیم تراکتورسازی بوجود بیاید. ولی آن افراد بدانند از طریق مراجع قضایی و توسط وکیلم پیگی موضوعات هستم. کسانی بودند که می گفتند چند نفر از بازیکنان تهدید کرده اند که بازی فولاد را نخواهیم برد، ولی با کمک خدا امروز رسوایشان کردیم. هواداران تراکتورسازی بدانند تمام بازیکنان تلاش می کنند تا تیم به مقام قهرمانی برسد و این مقام بدون کمک و حمایت هواداران امکان پذیر نیست. روزی که از کما بیرون آمدم در مصاحبه ای گفتم دوست دارم به عشق هوادارانی که شب و روز در کنارم بودند تا آخر عمر فوتبالی ام در تراکتورسازی و تبریز باشم، ولی یک عده هستند که سنگ اندازی می کنند و اگر زمانی متوجه این موضوع شوم که من را نمی خواهند یک لحظه هم نمی مانم ولی همانطور که گفتم دوست دارم در تراکتورسازی و تبریز باشم چون قلبم با این دو است. طرفداران تراکتورسازی بدانند کریمیان برای هر تیمی فوتبال بازی کند جانش را می دهد و کوچکترین کم کاری انجام نمی دهد.

در ۱۵ سال از عمر فوتبالی ام هیچ مشکلی با بازیکن، کادر فنی، مدیریت باشگاه، خبرنگار و هواداران نداشتم و نخواهم داشت. هواداران تراکتورسازی دیگر شناخته شده اند، هوادارانی فوتبال دوست، با فرهنگ، با غیرت و با تعصب. همانطور که شاهد بودید استقبال خوبی از این بازی شده بود، شرمنده هواداران شدیم ولی به آنها قول می دهیم که در ادامه بازی ها جبران خواهیم کرد. از طرفدارانمان می خواهم دلسرد نشوند و مثل امروز حمایت کنند. قرعه خیلی خوبی افتاده است چرا که پنج بازی پشت سر هم در تبریز است و اگر در این بازی ها استادیوم را پر کنند و ما نیز بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم به احتمال فراوان قهرمان لیگ می شویم.

* نظرت در مورد شادی بعد از گل پریرا چیست؟

- در هیچ کجای دنیا این توهین ها بخشیده نمی شود، کاری که این بازیکن انجام داد به نظر من بیش از یک کارت زرد جریمه داشت و باید اخراج می شد. چرا که توهین و حرکات زشت این بازیکن در مقابل هواداران فهیم تراکتورسازی بود.

* از چند تیم هم پیشنهاد داشتی و این مدت هم صحبت استقلال بود واقعیت چیست؟

- تا به امروز بازار گرمی نکرده ام و چنین قصدی را هم ندارم. ولی بعد از بوجود آمدن اتفاقات اخیر پیشنهاد هایی را از تیم های بالای جدول داشتم که به شخص خودم زنگ زده اند و پیشنهاد داده اند، ولی هواداران بدانند تا وقتی مجبورم نکنند دوست دارم با پیراهن تراکتورسازی بازی کنم. دوست دارم تیم تراکتورسازی از طرف مردم خوب آذربایجان حمایت شود. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، اگر باز هم در کنار این تیم نباشند اشخاصی هستند که قصد تخریب این تیم را دارند.