به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین خطیبی پس از شکست ۲ بر یک گسترش فولاد مقابل ملوان اظهار داشت: بازی خوبی بود ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و ۲۰ دقیقه ای تمرکز نداشته ایم و گل دریافت کردیم و پس از گل اول هم نتوانستیم به بازی بازگردیم.

وی افزود: ما مشکلاتی برای این بازی داشتیم سه چهار بازیکن تأثیرگذار خود را در خدمت نداشتیم و برخی بازیکنان ما برای اولین بار به میدان رفتند و کارایی لازم را نداشتند با این حال بعداز گل دوم بازیکنان عملکرد بهتری داشتند و می توانستیم بازی را با تساوی به پایان برسانیم.

مربی گسترش فولاد تصریح کرد: ما یک گل هم به ثمر رساندیم اما داور آفساید اعلام کرده که نمی خواهم در مورد آن بازی کنم. باید فیلم بازی را ببینیم ما تلاش خود را در مجموع انجام دادیم. ملوان خوب بازی کرد و به آنها تبریک می گویم اما متأسفانه تماشاگران آنها اقداماتی انجام دادند که ما انتظار نداشتیم.

وی با اشاره به فحاشی برخی هواداران انزلی یادآور شد: در پشت نیمکت ما برخی از هواداران فحاشی می کردند که وقتی این موضوع را به نیروی انتظامی گفتیم آنها گفتند که به کلانتری شکایت کنید.

خطیبی در واکنش به اینکه هواداران فحاشی نکردند، گفت: من خودم شنیدم ما واقعیت را می گویم به برد و باخت هم کاری نداریم از این مسئله ناراحت هستیم ان شاءالله این موارد برطرف شود و مطمئن باشید که گسترش جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.

وی در مورد اینکه آیا به علت اینکه تیمش شکست خورده این مسائل را مطرح می کند، تصریح کرد: ما بازی گذشته شکست خوردیم و گفتیم که شکست خوردیم از واقعیت نمی شود فرار کرد ما هم فوتبالی هستیم من می گویم چرا عده ای پشت نیمکت ما نشستند و فحاشی کردند و هنگامی که این موضوع را به نیروی انتظامی گفتیم تا جلوی این کار را بگیرد گفتند به کلانتری مراجعه کنید که این مسئله خنده دار است!