به گزارش پارس به نقل از فارس، امیر شمسایی امروز اظهار کرد: تیم فوتسال دبیری تبریز امسال از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور بوده و تا هفته ششم نیز با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است.

وی افزود: از همان ابتدای کار سعی کردیم بدون حاشیه و با فکر و برنامه کار کرده و مزد زحماتمان را با صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال کشور گرفتیم و امیدواریم این موفقیت ها به قهرمانی تیم در لیگ برتر منتهی شود.

مدیر فنی تیم دبیری تبریز در مورد صحبت های مدیر فنی تیم فوتسال تندیس ماهان قم، ابراز کرد: ایشان سال ها ایران را قهرمان آسیا کرده و فردی قابل احترام است، اما چون به عنوان مدیر فنی تیم قم تهمت های ناروایی به تیم دبیری و وحید شمسایی زده است، من نیز در همان سمت پاسخ صحبت های شمس را می دهم و در ابتدا از ایشان می پرسم که چرا خود در نیمکت تیم ماهان تندیس نمی نشینی و چرا مسئولیت فنی این تیم را قبول نمی کنی؟

شمسایی تصریح کرد: آقای شمس ادعا کرده که دو پنالتی علیه تیمش گرفته شده است، می خواستم بدانم توپی که در حال وارد شدن به دروازه خالی است و بازیکن تیم قم با دست و به عمد مانع گل شدن توپ می شود پنالتی نیست؟ کارشناسان فیلم بازی را نگاه کنند و اگر نظری برخلاف داور نسبت به دو پنالتی تیم دبیری داشته باشند من فوتسال را کنار می گذارم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: برد و باخت همیشه در رقابت های ورزشی وجود داشته و هیچ تیمی نمی تواند همیشه پیروز باشد، اما مهم برخورد با باخت است و اینکه قبول کنی بازی را باخته ای.

مدیر فنی تیم دبیری تبریز متذکر شد: باخت آدم ها را بزرگ می کند و زمانی که می بازی می روی بیشتر تلاش می کنی و باخت را جبران کرده و به پیروزی می رسی و صحیح است که انسان در باخت ها ضعف های تیمش را ببیند و اینکه باخت خود را به تماشاگران حریف، داوری، پنالتی و سایر عوامل دیگر ربط دهد، درست نیست.

شمسایی در مورد ادعاهای شمس نسبت به داوران بازی دبیری با ماهان تندیس، عنوان کرد: حرف های ایشان توهین به جامعه پاک داوری است و می تواند حتی پیگرد قضایی را برای شمس به دنبال داشته باشد.

برادران دبیری مظلوم واقع شدند

وی با مظلوم خواندن برادران دبیری در وقایع اخیر، تصریح کرد: در تمام سالن های کشور تماشاگران بر زمین احاطه دارند و حتی سالن قم نیز به این شکل است و نباید چنین مسائلی را مطرح کرد.

مدیر فنی تیم دبیری تبریز با بیان اینکه بازیکنان قم زودتر از تیم دبیری از سالن خارج شدند، افزود: اینکه شمس ادعا می کند ۴۵ دقیقه بازیکنان تیم ماهان تندیس قادر به خروج از سالن نبودند، کذب است.

شمسایی گفت: من مردم شهر قم و بازیکنان این منطقه را دوست دارم، اما به مسئولان این شهر هشدار می دهم که مراقب تیم خود باشند.

وی یادآور شد: برخی حریفان درصدد حاشیه سازی برای تیم دبیری هستند، اما ما نیز مراقب بوده و سعی می کنیم کار خود را کرده و به سوی قهرمانی پیش برویم.

مگر لیگ برتر خانه خاله است که تیمت را بیرون بکشی

مدیر فنی تیم فوتسال دبیری تبریز در مورد تهدید مدیر باشگاه ماهان تندیس قم گفت: مگر لیگ برتر فوتسال کشور خونه خاله است که هر وقت دلت خواست تیمت را از این رقابت ها بیرون کشیده و انصراف دهی.

شمسایی تأکید کرد: شما هنوز مویز نشده کشمش شدی؟ مگر شما اصلاً وحید شمسایی را می شناسی که درباره آن صحبت می کنی؟ مگر شما چکاره فوتسال قم هستی که برای آن تعیین تکلیف می کنی و می خواهی سهمیه این استان را نابود کنی؟ شما فقط امانت دار سهمیه فوتسال قم هستی و فوتسال این شهر مال غیاثی ها، محسن حسن زاده ها، رضا گلباشی ها و مردم خوب و فوتسال دوست قم و افرادی همانند حاج ناصر شیرینی و دکتر باقری است که برای فوتسال قم زحمات فراوانی را کشیده اند.