به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در ابتدای هفته جاری گروهی از رسانه های اسپانیا از مصدومیت گرث بیل خبر دادند و با اعلام اینکه ستاره ۱۰۰ میلیون یورویی رئال مادرید دچار جابجایی دیسک بین مهره های کمر شده است، فلورنتینو پرس را بازنده یک ریسک بزرگ برای خرید ستاره پیشین تاتنهام معرفی کردند، چرا که بازیکن ولزی باید چندین ماه باید خانه نشنین شود.

باشگاه رئال مادرید بلافاصله پس از انتشار این خبر، منکر مصدومیت جدی بیل شد و فلورنتینو پرس نیز شب گذشته واکنش تندی نشان داد. وی در برنامه ورزشی پونتوپلوتای تلویزیون اسپانیا گفت: برخی رسانه ها نمی دانند که انتقاد به چه معنا است. این یک مشکل دائمی است. اطلاعاتی که درباره بیل منتشر شده اند حتی اگر صحت می داشتند هم بی نهایت بی رحمانه بوده اند. هیچ کدام از آنها صحت ندارند و مشخص است که گروهی از انتشار این اخبار هدفی را دنبال می کنند.

پرس افزود: مطمئناً اگر بیل مشکل جابه جایی دیسک کمر داشت، ما این موضوع را به رسانه ها می گفتیم. اصلاً هرگز او را نمی خریدیم اگر چنین مشکلی می داشت. اینجا در مادرید رسانه ها در نقش طرفداران رئال مادرید ظاهر نمی شوند در حالی که چیزهایی از قبیل گزارش مصدومیت هرگز در بارسلونا منتشر نمی شود، چون بی اساس هستند! می دانم که در مادرید علیه من و دیگر اعضای باشگاه توطئه می چینند.