به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ آندرانیک تیموریان پیشنهاد مالی خوبی را از چند تیم اماراتی و قطری در جیب دارد. در قرارداد تیموریان بندی است که این بازیکن در صورت دریافت پیشنهاد خوب از تیم های خارجی می تواند قراردادش را به طور یک طرفه با استقلال فسخ کند.

مشکلات مالی آندو به قدری زیاد بود که این بازیکن قبل از بازی با بوریرام تهدید به جدایی از استقلال کرد و به مسئولان پیغام رساند در صورتی که درصدی از پول او را به حسابش واریز نکنند در تمرینات استقلال حضور نخواهند یافت.

تهدید تیموریان به حدی جدی بود که فتح الله زاده کمی از مطالبات این بازیکن را پرداخت کرد. اما بعد از اینکه مسئولان استقلال متوجه شدند پیشنهاد یکی از تیم های قطری بسیار جدی و وسوسه انگیز است، چند روز پیش مبلغ صدمیلیون تومان دیگر به حساب تیموریان واریز شد تا حداقل استقلالی ها بدین طریق او را آرام کنند.

قلعه نویی و فتح الله زاده گفتند به هیچ وجه اجازه جدایی را به این بازیکن نمی دهند و حتی اگر پول تیم اماراتی بالاتر از میلیارد هم باشد به خاطر نیاز استقلال آندو باید تا پایان فصل در این تیم پرطرفدار ماندنی شود. به همین دلیل استقلالی ها در حد توانشان این مشکل را چند روز پیش حل کردند و دوباره به حساب این بازیکن پول ریختند.

آندو چند روزی است در اردوی تیم ملی به سر می برد و جالب اینکه از طریق مدیربرنامه هایش متوجه شد که تیم قطری دوباره تماس گرفته و خواهان جواب او برای حضور در تیم شان شده است. البته آندو نیز به این تیم جواب منفی داده و گفته قصد دارد تا پایان فصل در استقلال بماند چون به فتح الله زاده و قلعه نویی قول داده است.

همچنین او به هیچ وجه به خاطر حضور در تیم ملی و راحتی ای که در استقلال دارد حاضر نیست تا پایان قراردادش پیشنهادات را بررسی کند هرچند که مشکلات مالی او با تیم فعلی همچنان برقرار است و استقلالی ها نیز قول دادند به زودی و با تزریق پول به باشگاه کلیه مشکلات مالی تیموریان را حل کنند.

البته مهم ترین چیزی که باعث شده آندو به پیشنهادات خارجی فکر نکند بازی های جام جهانی است. آندو به خوبی می داند اگر بخواهد برای ادامه فوتبال راهی تیم های عربی شود شاید از چشمان کی روش و دستیارانش پنهان بماند. او نمی خواهد بلایی که چند سال پیش بر سر بازیکنانی مانند معدنچی، کاظمیان، حسین کعبی و… در لیگ امارات افتاد و آنها بعد از بازگشت به ایران تقریبا محو و دیگر به تیم ملی دعوت نشدند سرش بیاید.

همچنین بعد از پشیمانی خلعتبری از حضور در تیم اماراتی او متوجه شده باید از این بازیکن الگوبرداری کند و فعلا به نفع اوست کارش را در استقلال دنبال کند.

آندرانیک تیموریان درخصوص پیشنهادات تیم های قطری گفته: « هرچند این پیشنهاد بسیار جدی است اما من قصد جدایی از استقلال را تا پایان بازی های جام جهانی ندارم. فعلا تمام فکرم معطوف بازی های جام جهانی است به همین دلیل می خواهم در استقلال بمانم که بازی هایم دیده شود و مربیان تیم ملی بازی هایم را ببینند. انگیزه هایم در استقلال بسیار زیاد است. از آن جا که سال جام جهانی است می خواهم در ایران باشم. انشااله بعد از این بازی ها تصمیم نهایی را در مورد تیم آینده ام می گیرم. »