به گزارش پارس به نقل ازفارس؛ غلامرضا رضایی در ارتباط با آخرین وضعیت خود اظهار داشت: « پس از صدمه ای که در دیدار مقابل صبا از ناحیه بینی دیدم به خاطر شرایط بازی و پرسپولیس تا لحظه آخر در میدان باقی ماندم و خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستم در زمان حضورم در بازی برای پرسپولیس تأثیرگذار باشم. »

وی افزود: « متأسفانه در آن بازی از ناحیه بینی آسیب دیدم اما خدا را شکر این مصدومیت من هم جدی نبود و الآن در شرایط خوب و مناسبی هستم. »

این مهاجم در مورد شرایط پرسپولیس نیز گفت: « خوشبختانه تمرینات خوب و منسجمی را طبق برنامه دنبال کردیم و مشکلی برای بازی با داماش در تیم نمی بینم. خودم هم صد در صد آماده ام تا در ترکیب پرسپولیس به تیمم خدمت کنم. متأسفانه در سیزده هفته اول باز هم مصدومیت من را اذیت کرد اما در هر بازی که به میدان رفتم خوشبختانه نظر کادر فنی مثبت بود و خوب کار کردم. »

رضایی ادامه داد: « من به مسائل و صحبت هایی که مطرح می شود کاری ندارم و همیشه کار خودم را با جدیت و تلاش بیشتر دنبال می کنم. نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما همیشه به نظر کادر فنی و مخصوصاً علی دایی احترام می گذارم و هر وقت او به من اطمینان کرد خدا را شکر سعی کردم جزء بهترین ها باشم. »

این بازیکن خاطر نشان کرد: « با تمریناتی که داشته ام در بهترین شرایط هستم و برای بازی با داماش آماده ام. ما باید در سه بازی آینده قدر امتیازها را بدانیم و سریعتر به بالای جدول برسیم. متأسفانه در چند بازی بدشانسی اجازه نداد تا زودتر جایگاه خود را در بالای جدول انسجام ببخشیم. »

رضایی در خصوص تیم داماش نیز گفت: « ما به همه تیم ها احترام می گذاریم برای ما فرقی ندارد داماش در کجای جدول است. خودمان باید با قدرت در این بازی خانگی به میدان برویم تا به سه امتیاز برسیم و به جز آن به چیز دیگری نباید فکر کنیم. هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند اما ما روز جمعه مقابل هوادارانمان می خواهیم فقط به پیروزی فکر کنیم. »

رضایی در پاسخ به این سؤال که به نظرت چرا از لیست تیم ملی خط خوردی، گفت: « من همیشه یاد گرفته ام که با تلاش و کوشش به خواسته ام برسم. الآن هم همین موضوع را دنبال می کنم شک نکنید با حضور موفق در ترکیب پرسپولیس بدون هیچ قید و شرطی در لیست بعدی تیم ملی حضور پیدا خواهم کرد. من حقم را در زمین می گیرم و با احترام به نظر کادر فنی تیم ملی سعی می کنم در لیست بعدی باشم چون می خواهم مسافر جام جهانی باشم. »

وی افزود: « چند بازی را به دلیل برخی مشکلات از دست دادم اما روز به روز بهتر می شوم و می خواهم پیراهن کشورم را در جام جهانی بپوشم و الآن هم آرزوی قلبی ام این است که تیم ملی کشورم در برابر تایلند موفق شود. »

رضایی در پاسخ به سؤال دیگری که کمی صحبت های تو احساسی نیست، گفت: « نه خوب تمرین می کنم آماده کمک به تیم ملی و پرسپولیس هستم. چند بازی را به خاطر مصدومیت از دست دادم و شاید به همین دلیل در لیست تیم ملی نبودم اما خیلی زود بر می گردم نگران نباشید. الآن هم خودم را جزئی از تیم ملی ایران می دانم و امیدوارم که بچه ها با یک بازی خوب و حمایت همه جانبه روز سه شنبه تایلند را در تهران در هم بکوبند. اگر تیم ملی ایران و کادر فنی اش حمایت شوند در جام جهانی می توانیم شگفتی ساز شویم. همانطور که کره را در خاک خودش شکست دادیم و به عنوان تیم اول راهی جام جهانی شدیم. ما این پتانسیل را با حضور بازیکنان خوب و کادر فنی مجرب داریم. »