به گزارش پارس به نقل از مهر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶: ۰۰ امروز یکشنبه در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی با حضور ۲۰ تماشاگر آغاز شد.

* پس صحبت های چند دقیقه ای کارلوس کی روش بازیکنان ابتدا چند دقیقه ای دویدند و بدن های خود را گرم کردند. سپس کار با توپ انجام دادند. در ادامه هم بازیکنان به صورت دو نفره تمرین کرده سپس در قالب سه گروه به بازی تنیس- فوتبال پرداختند.

* این جلسه تمرینی در حالی برگزار شد که عبدالله ویسی، مربی تیم استقلال صنعتی خوزستان و محمود شاکری، بازیکن پیشین تیم های پاس تهران و پرسپولیس در هم حضور داشتند و از نزدیک شاهد تمرینات بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بودند.

* خسرو حیدری همانند روزهای گذشته زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی به طور انفرادی تنها به دویدن اکتفا کرد. ضمن اینکه مهرداد پولادی و سردار آزمون هم دویدن دور زمین را در دستور کار داشتند.

* امیر نصر آزادانی، بازیکن تیم فوتبال نوجوانان که دچار پارگی رباط صلیبی شده در تمرین بزرگسالان حضور داشت. این بازیکن دقایقی با دکتر خانلری در مورد آسیب دیدگی که دچار آن شده و چگونگی درمان آن صحبت کرد.

* مهدی حب درویش که رکوردار روپایی زدن در ایران است قرار بود با اجازه کادر فنی هنر خود را در حضور اعضای تیم ملی نمایش دهد اما هماهنگی لازم برای انجام این کار انجام نشد. بنابراین حب درویش در کنار سایر تماشاگران تنها شاهد تمرینات تیم ملی ایران بود.

* حضور یک دختر نوجوان معلول برای تماشای تمرین تیم ملی بسیار جالب بود. تعدادی از بازیکنان با او عکس یادگاری گرفتند.

* پیش از شروع تمرین امروز، اعضای تیم ملی فوتبال و بعد از آن اعضای کادر فنی عکس یادگاری گرفتند.

* در تمرین امروز هر سه دروازه بان لباس قرمز بر تن کرده بودند درحالیکه بازیکنان پیراهن ها و شورت آبی به تن داشتند.

* پس از گذشته ۳۵ دقیقه از تمرین بنابه دستور مسئولان تیم ملی خبرنگاران محل تمرین را ترک کردند.