به گزارش پارس به نقل ازقدس آنلاین، غیبت رضا حقیقی در دو بازی اخیر پرسپولیس به غیر از ینکه تعجب اهالی فوتبال را به همراه داشت این بازیکن مشهدی را هم به کلی بهم ریخت. ظاهرا حقیقی از آن دست بازیکنانی است که با نیمکت نشینی به شدت بهم می ریزد و به لحاظ روانی وضعیت آشفته ای پیدا می کند. حقیقی که شاید به خاطر همین نیمکت نشنی ها غیبت در سه بازی اخیر تیمش بار دیگر حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده به بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با داماش امیدواراست و البته حرف های جالبی برای گفتن دارد.
ظاهرا مصدوم شده بودی. الان شرایط بازی را داری؟


بله. در دیدار دوستانه با ذوب آهن از ناحیه مچ پا مصدوم شدم و در این دو سه روزه مشغول فیزیوتراپی بودم. الان یک مقدار درد دارم اما ترجیح می دهم بازی کنم.
یعنی پزشکان تیم اجازه بازی را به تو می دهند؟
بله، فکر نمی کنم مشکلی باشد چون مصدومیتم حاد نیست که منجر به غیبتم در این بازی شود. من امروز صبح هم همراه تیم تمرین کردم.
تو به خاطر مصدومیت ها و بدشانسی سه یا چهار بار حضور در اردوی تیم ملی را از دست دادی و ظاهرا این بار هم به همین خاطر نامت در لیست تیم ملی نبوده.
واقعا مثل اینکه این مساله برایم طلسم شده و نمی دانم چه کار باید بکنم. هر وقت همه چیز برای حضورم در اردوی تیم ملی مهیاست اتفاقاتی می افتد که دست خودم نیست. برای یک فوتبالیست بدترین چیز این است که اتفاقات و جریاناتی که برایش پیش می آید در کنترل خودش نباشد. اینکه من ناخوداگاه در پرسپولیس نیمکت نشین شدم یا مصدومیت هایی که قبل و بعد از نیمکت نشینی ام رخ داد همه از این دست مسائل بود.
درباره بازی با داماش چه فکر می کنی. در تهران سه امتیاز را می گیرید؟
پرسپولیس باید در این بازی سه امتیاز را بگیرد. اگر ما قهرمانی می خواهیم باید این سه بازی باقیمانده را برنده شویم چون در نیم فصل دوم بازی هایمان سخت تر است و بیشتر در خارج از خانه برگزار می شو. د.
فکر می کنی بعد از دو بازی نیمکت نشینی مقابل داماش به ترکیب اصلی برگردی؟
دیگر این مساله در اختیار علی دایی است و اوست که ترجیح می دهد چه کسی بازی کند و چه بازیکنی روی نیمکت بنشیند چون به هر حال ایشان سر مربی تیم هستند و باید تیم را ارنج کنند.
فکر می کنم اگر تنبیهی هم برایت در نظر گرفته باشند با دو جلسه نیمکت نششینی تمام شده باشد.
آخر تنبیه برای چه چیزی؟ برای چیزی که واقعیت ندارد؟ من فکر می کنم در نیمکت نشینی ام بیشتر مسائل فنی تاثیرگذار بود تا اینکه بخواهند من را تنبیه کنند. واقعا اگر بخواهند به خاطر حرف چند تا رسانه من را تنبیه کنند بهتر است من را به تیم دیگری بدهند چون اگر اعتماد بین ما وجود نداشته باشد نمی شود کار کرد.
واقعا؟
بله، اگر احساس کنم به خاطر آن شایعات بی اساس تنبیه شده ام از آقای رویانیان و دایی می خواهم به تیم دیگری بروم چون اصل کار بین ما اعتماد است و اگر این اعتماد از بین برود دیگر چیزی نمی ماند. من به تمام مقدساتی که به آنها اعتقاد داشتم قسم خوردم که از عمد کارت نگرفته ام. حالا اگر بخواهند من را با نیمکت نشینی تنبیه کنند یعنی به حرفم و قسمی که خوردم اعتماد ندارند و در این شرایط دیگر نمی توانیم با هم کار کنیم. من در زندگی ام هیچ وقت کارت زرد عمدی نگرفته ام و از این کارها نکرده ام. اصلا به این کارها فکر هم نکرده ام چه برسد به اینکه بخواهم به آن عمل کنم.
اما در خبرها آمده بود حتی اگر بخواهی در نیم فصل جدا شوی باشگاه پرسپولیس به تو رضایتنامه نمی دهد و باید تا آخر فصل در این تیم بمکانی؟
خب من هم دوست ندارم از پرسپولیس بروم. پرسپولیس جایی است که هر بازیکنی دوست دارد در آن حضور داشته باشد و بازی کند. من هم از آقای رویانیان و دایی تشکر می کنم که از من حمایت کردند. در کل شرایط خوب است فقط یکسری مسائل وجود دارد که نمی خواهم درباره اش صحبت کنم. فقط به همین جمله اکتفا می کنم که من رقابت سالم را خیلی دوست دارم