به گزارش پارس به نقل ازقانون؛ آیا فرهاد مجیدی در پایان نیم فصل نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر چهارگوشه زمین را می بوسد و از فوتبال خداحافظی می کند؟ کاپیتان استقلال فعلا در این مورد سکوت کرده اما از سوی اطرافیانش اخبار ضد و نقیضی منتشر می شود.

از یک سو گفته می شود او حتی با قلعه نویی هم به توافق رسیده و مجوز خداحافظی در نیم فصل را دریافت کرده و از سویی دیگر برخی از دوستان نزدیک این بازیکن از انگیزه جدید او برای ادامه بازی تا فصل خبر می دهند.

مجیدی که تاکنون به روایتی چهار گل را در دربی ها به ثمر رسانده (عده ای از جمله خود حسین کاظمی معتقدند که مجیدی سه گل زده و یکی از آن ها توسط کاظمی به ثمر رسیده) علاقه مند است این عدد را در آخرین سال فوتبالش افزایش بدهد و رکورد بهتری را در کارنامه دربی هایش به ثبت برساند.

هر چند مرحوم صفر ایرانپاک با به ثمر رساندن هفت گل در دربی ها رکورددار است، اما مجیدی امیدوار است با زدن دو گل دیگر به پرسپولیس عدد ۶ را در مقابل عدد ۶ معروف که سال هاست پرسپولیسی ها به آن می بالند قرار بدهد.

مجیدی این فرصت را دارد که یک بار دیگر در دور برگشت لیگ با پرسپولیس بازی کند و در صورتی به هدفش می رسد که در آن بازی دوبار دروازه حریف را باز کند. البته چنانچه استقلال و پرسپولیس به فینال جام حذفی برسند آن وقت مجیدی می تواند دو دربی را تا پایان فوتبالش تجربه کند و با به ثمر رساندن یک گل در هر کدام از آنها، در تاریخ دربی ها شش گله شود.

حتی گفته می شود او در دربی رفت لیگ سیزدهم پیراهنی زیر لباس اصلی تیمش پوشیده بود که در آن عدد پنج را به پرسپولیسی ها نشان می داد. او می خواست بعد از گل زدن در دربی۷۵ پیراهنش را از تن در بیاورد و کارت زرد را به جان بخرد و آن پیراهن را جاودانه کند که البته نتوانست و یکی دو موقعیت عالی را خراب کرد.