به گزارش پارس به نقل از فارس، مهرداد بیت آشور در ابتدای تمرین امروز تیم ملی ایران گفت: خوشحالم کارلوس کی روش من را به تیم ملی دعوت کرد و من در اینجا حضور دارم و در اردوی تیم ملی همه چیز خوب است.

وی در مورد سفرش به ایران خاطرنشان کرد: من فوتبال را خیلی دوست دارم و می خواهم فوتبال بازی کنم.

بیت آشور خاطرنشان کرد: پدر و مادر من در ایران به دنیا آمدند اما من در آمریکا متولد شدم. آمریکا را بیشتر می شناسم. ایران را خیلی دوست دارم فارسی من زیاد خوب نیست اما تلاش می کنم بهتر شوم.

وی در مورد اینکه آیا به اردوی تیم ملی آمریکا دعوت شده است، اظهار داشت: به اردوی تیم ملی دعوت شدم رفتم اما بازی نکردم. در جام جهانی اگر با تیم هایی مثل برزیل، اسپانیا و آلمان هم گروه شویم، خوب است.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه چه فکری در مورد بازیکنان ایرانی می کرد، گفت: از نزدیک با آنها آشنایی ندارم اما پدر و مادرم ایرانی هستند. علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و خداداد عزیزیری را می شناسم و از نزدیک دیده ام. پیگیر مسائل فوتبالی در ایران هم هستم.

وی در مورد اینکه آیا هم پستی هایش در تیم ملی را می شناسد، عنوان کرد: کلینزمن من را یک بار به تیم ملی دعوت کرد اما ترجیح دادم در آمریکا بازی نکنم. برای من فقط فوتبال بازی کردن مهم است. پست اصلی من دفاع راست است، اما نمی دانم من را کی روش در چه پستی به بازی می گیرد. امیدوارم در ترکیب ایران در جام جهانی برزیل باشم.