به گزارش پارس محمد نوری در گفت وگو با فارس در خصوص شرایط اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: پس از اینکه به جام جهانی رفتیم متاسفانه بچه ها دور یکدیگر جمع نشده بودند و به طور حتم این اردو با تدبیر کی روش برای حضور موفق در جام جهانی به تیم ملی کمک می کند.

وی افزود: اردو خیلی خوب است، دست همه درد نکند اما ما باز هم تدارک خوب می خواهیم، ما برای حضور در جام جهانی باید تا دندان مسلح باشیم.

نوری ادامه داد: نیاز به تدارکات خوب و بازی با تیم های بزرگ دنیا را داریم، استرالیا به مصاف فرانسه می رود و یا ژاپن با صربستان بازی می کند اما ما برای برگزاری برخی بازی ها دچار مشکل هستیم در حالی که شرایط تیم ملی طوری است که رفاقت و رقابت و همدلی در آن حرف اول را می زند.

وی تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که خیلی سخت و با زحمت زیاد و با یک همدلی ملی به جام جهانی رفتیم و ۷۰ میلیون ایرانی شاد بودند و همه با هم خندیدند. به نظرم الان باید به تیم ملی خیلی بیشتر کمک شود تا در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم. من مطمئن هستم با تدابیر کی روش و بازیکنان خوبی که داریم و حتی یک همدلی توسط مسئولان این اتفاق نمی افتد. درست است خیلی سخت به جام جهانی رفتیم اما صعودمان در روز آخر مقتدرانه و به عنوان تیم اول بود، پس باید روندها را برای کمک به تیم ملی تغییر دهیم.

نوری یاد آور شد: زمان چندانی تا جام جهانی نداریم، چشم بزنید وارد جام جهانی شدید، پس بهتر است این فرصت های خوب را از دست ندهیم و با امکانات خوب برای تیم ملی شرایطی را مهیا کنیم که بازیکنان با خیال آسوده به همراه کادر فنی در جام جهانی حضور پیدا کنند.

نوری در پاسخ به این سوال که دوست داری در جام جهانی با چه تیم هایی هم گروه شویم گفت: تیمی که به جام جهانی می رود ضعیف نیست، شما ۳۲ تیم رانگاه کنید کدام یک از آنها ضعیف هستند، ما باید آماده شویم تا با بهترین های دنیا بازی کنیم. فعلا که گروه بندی مسابقات مشخص نشده اما اگر حمایت های لازم از فدراسیون فوتبال، کی روش، تیم ملی شود انشاالله می خواهیم طلسم نرفتن به دور دوم جام جهانی را بشکنیم تا باز هم دل میلیون ها ایرانی شاد شود. باید در جام جهانی آماده بازی با هر تیمی باید باشیم، از برزیل گرفته تا تیم های آفریقایی و تیم های دیگر پس خودمان باید آماده شویم و نباید چشم به قرعه داشته باشیم.

این بازیکن تصریح کرد: ما باید به دنبال بازی با تیم های مطرح دنیا باشیم تا ترس بازیکنان بریزد. البته خوشبختانه بازیکنان حرفه ای و بسیار خوبی داریم اما با تدارکات بیشتر این بازیکنان به هماهنگی لازم می رسند و با خیال راحت می توانند وارد جام جهانی شوند. متاسفانه بعد از جام جهانی حتی یک بازی تدارکاتی نداشتیم و حالا هم که دور همدیگر جمع شدیم باید مقابل تایلند در یک بازی رسمی قرار بگیریم که امیدوارم فکری به حال این موضوع شود، حیف است درجام جهانی نتوانیم به مرحله دوم برویم.

نوری در مورد بازی با تایلند نیز گفت: پس از جام جهانی می خواهیم صعودمان به جام ملت ها را هم قطعی کنیم. تایلند در چند سال اخیر تیمی خوب و با برنامه بوده و حتی این تیم نیز بازی های تدارکاتی خوبی انجام داده است، قطعا آنها مقابل ما بسته بازی خواهند کرد اما ما هم باید با برنامه و با حوصله مقابل این تیم قرار بگیریم. پس از رفتن جام جهانی خیلی دوست داریم که ورزشگاه آزادی را در یک بازی رسمی پر ببینیم، بازی با تایلند هم حساسیت خاص خودش را دارد اما اگر هواداران به عنوان یار دوازدهم مثل رسانه ها ما را حمایت کنند این یک دلگرمی خوب برایمان در راه حضور موفق در جام جهانی خواهد بود.

وی در پایان در مورد حضور بازیکنان جدید و احتمال حضور خودش در ترکیب اصلی نیز گفت: کی روش سرمربی تیم ملی است و او با بازیکنان تیم ملی را انتخاب می کند، همه باید به او کمک کنند تا به آرامش بتواند هدف تیم ملی را در جام جهانی مشخص کند. من هم همیشه گفتم از رقابت هیچ ترسی ندارم و با انگیزه مضاعف روحیه بالا و تلاش و کوشش سعی می کنم نظر کی روش را برای حضور در ترکیب تیم ملی جلب کنم، کارم سخت است اما می خواهم بازیکنی باشم که برای فوتبال کشورم در جام جهانی مفید باشم.

انتهای پیام/ی