به گزارش پارس به نقل از تسنیم، فرزاد حاتمی زمانی که به فولاد خوزستان پیوست به هیچ عنوان تصور نمی کرد با این شرایط بد مواجه شود. او که به قول خودش فقط با درخواست حسین فرکی راهی اهواز شده است حالا نیمکت نشین شده و از بی اعتمادی سرمربی فولاد نسبت به خودش صحبت می کند.

با این حال حاتمی امیدوار است که شرایط در بازی های آینده تغییر کرده و به ترکیب اصلی فولاد راه پیدا کند. مهاجم فولاد در این مدت سکوت کرده بود ولی پس از هفته ها این سکوت را شکست و به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد، گفت وگویی که در زیر می آید:

چرا در ترکیب فولاد بازی نمی کنی؟

من در هفته های اول بازی می کردم و در ۴ مسابقه ۲ گل زدم. بعد از آن حسین فرکی به من اعتماد نکرد. من الان نمی دانم واقعاً چرا به اهواز آمدم!

  بهتر نبود به پیشنهادهای دیگر فکر می کردی؟

من پیشنهادهای خوبی داشتم ولی با شخص فرکی صحبت کردم و با خواسته او به اهواز آمدم.

  فرکی آن زمان به تو چه گفت؟

او گفت بازی ام را قبول دارد و از من خواست که به فولاد بروم ولی حالا نیمکت نشین شده ام. من با اعتماد فرکی به فولاد آمدم و شاید در تیم های دیگر شرایط مناسب تری پیدا می کردم و پول بیشتری می گرفتم. من فکر می کردم اینجا بتوانم موفق باشم ولی همه چیز برعکس شد.

  اخیراً با فرکی حرف نزده ای؟

ما جلسه ای با هم داشتیم و صحبت های معمولی رد و بدل شد اما از این جلسه چیزی دستگیر من نشد. من به حسین آقا گفتم که اگر فرزاد ۲ سال پیش بودم مصاحبه می کردم ولی این کار را انجام ندادم. من می خواهم تلاش کنم تا بتوانم به ترکیب برسم و بازیکن مثمرثمری برای فولاد باشم. من خیلی چیزها را از دست دادم ولی از بودن در کنار مردم اهواز خوشحالم. من اصلاً گرمای اینجا را حس نکردم، چون تحت تاثیر میهمان نوازی و خونگرمی اهوازی ها قرار گرفتم.

  فکر می کنی شرایط تو در آینده تغییر کند؟

تمام تلاشم این است که وضعیتم تغییر کند و دوست ندارم از فولاد جدا شوم. من خیلی خوب تمرین می کنم ولی متاسفانه شرایط برای من خوب نیست.

  شاید به خاطر درخشش مهاجم برزیلی فولاد نیمکت نشین شدی؟

اصلاً بحث این نیست که چه کسی بازی کند و بازی نکند. من در هفته های ابتدایی ۲ گل زدم و نمی دانم به چه دلیلی از ترکیب بیرون گذاشته شدم. وقتی عملکردم خوب بود پس چرا باید نیمکت نشین می شدم.

  از اینکه تیم ملی را از دست دادی خیلی ناراحتی، درست است؟

به کی روش حق می دهم که دعوتم نکرد، چون او بیشتر دنبال نفراتی هست که بازی می کنند. ای کاش کی روش اردوهای قبلی را در نظر می گرفت و با این دید به من نگاه می کرد ولی به هر حال به او حق می دهم. فرکی باعث شد که به تیم ملی دعوت نشوم و این برای من ناراحت کننده است.

  پس قصد جدایی نداری؟

خیر. من با اعتماد فرکی و با خواسته او به اهواز آمدم و حتی جواد نکونام نیز در جریان است. حالا سرمربی باید کمک کند تا به شرایط گذشته برگردم. من در ۳ بازی پایانی تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی همراه با دیگر ملی پوشان بودم و آن تیم گلچین لیگ بود. فقط امیدوارم وضعیت تغییر کند و بتوانم به حقم برسم.