به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تیم والیبال زیر ۲۳ سال ایران آخرین دیدار خود در مرحله گروهی اولین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در برزیل مقابل ونزوئلا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پیمان اکبری برای این بازی از سامان فائزی، فرهاد سال افزون، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور، حامد تاری وردی، رضا قرا و ناصر رحیمی (لیبرو) استفاده کرد. با توجه به اینکه ایران با شکست مقابل روسیه و صربستان، شانسی برای حضور در بین ۴ تیم برتر نداشت، بازی آخر خود را بدون فشار و استرس خاصی شروع کرد و توانست ست اول را ۲۱ بر ۱۳ به سود خود تمام کرد.

برتری تیم ایران در ست های بعدی هم ادامه داشت و شاگردان پیمان اکبری ست های دوم و سوم را هم با نتایج ۲۱ بر ۱۸ و ۲۱ بر ۱۷ به سود خود تمام کردند تا با حساب ۳ بر صفر برنده بازی باشند.

در این بازی رضا قرا ۱۵ و مجتبی میرزاجانپور ۱۲ امتیاز برای ایران کسب کردند. پیش از این بازی، استرالیا با نتیجه ۳ بر یک مکزیک را شکست داد. به این ترتیب مکزیک با ۵ شکست تیم ششم گروه و استرالیا با یک پیروزی و ۴ شکست تیم پنجم گروه دوم شدند. ایران و ونزوئلا نیز با این نتیجه در جایگاه های سوم و چهارم ایستادند. نبرد برای صدر نشینی گروه دوم تا دقایقی دیگر بین ۲ تیم بدون شکست روسیه و صربستان آغاز خواهد شد.