به گزارش پارس مهدی تاج در گفت وگو باایسنا، در حاشیه مراسم تجلیل از" مردان قانونمند فوتبال ایران" ، اظهار کرد: به نظر من امشب مراسم بسیار عالی را شاهد بودیم و از باشگاه هنرمندان ورزشی، تشکر می کنم. سازمان لیگ هم کمک زیادی در این باره داشت و از حاضران برای حضور در این مراسم دعوت کرد. ای کاش ۱۰ تا اتفاق دیگر مانند این در سال تکرار می شد تا اهالی فوتبال دور هم جمع شوند و دل هایشان به یکدیگر نزدیک شود. از یاریار مدیریت باشگاه هنرمندان به صورت ویژه تشکر می کنم.

رییس سازمان لیگ برتر درباره مشکلات پیش آمده میان دایی و مایلی کهن، اظهار کرد: به نظر من همه باید نشان دهیم که با هم هستیم و کدورت ها را کنار بگذاریم. این دو نیز باید با هم آشتی کنند، زیرا در این صورت بسیار زیباتر خواهد بود. البته برنامه های برای آشتی مایلی کهن و دایی در دست داریم که فعلا زود است و درباره آن صحبت نمی کنم، ولی امیدوارم اهالی فوتبال با سعه صدر در قبال یکدیگر عمل کنند.

وی درباره مشکلات مالکیت تیم ابومسلم، نیز گفت: مشکل این تیم باید توسط مسئولان استانی حل و فصل شود و امیدوارم که خرد جمعی در مشهد وجود داشته باشد و دور هم جمع شوند تا مشکلات این تیم را به صورت ریشه ای حل کنند. اگر مشکلات این تیم تا شنبه حل نشود، دیگر نمی شود کاری کرد و هیچ راهی برای آنان متصور نیست و از حضور تیم ابومسلم پس از هفته چهارم لیگ دسته یک کشور که شنبه انجام می شود جلوگیری به عمل می آوریم.