به گزارش پارس محمد قاضی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط کنونی استقلال، وضعیت آمادگی خود، آینده آبی پوشان در لیگ، دعوت نشدنش به تیم ملی فوتبال و پیشنهاد غیر رسمی اف. سی سئول به خود صحبت کرد.

* از وضعیت این روزهای خودت و استقلال برایمان بگو.

چند روزی است که به دلیل مصدومیت فیزیوتراپی می کردم. همه ناراحت هستیم که نتوانستیم به فینال آسیا صعود کنیم. همه تلاشمان را کردیم و در بازی برگشت عملکرد خوبی داشتیم اما نشد که تیم کره ای را ببریم. فعلا تمرکزمان روی لیگ است. هنوز راه دشواری تا پایان فصل داریم باید با یک ریکاوری خوب سراغ ادامه بازی های فصل برویم.

* در بازی برگشت مقابل اف سی سئول اگر گل اول را نخورده بودید شانس خوبی برای شکست دادن این تیم داشتید.

- فوتبال همین است دیگر. بعضی وقت ها زمانی که نباید گل بخوری، گل می خوری و وقتی باید گل بزنی نمی زنی. باید تلاشمان را بیشتر کنیم و در بازی های آینده ضریب اشتباهاتمان را پایین بیاوریم. من خیلی خوشحال شدم که هواداران در پایان بازی به ما لطف داشتند و با وجود شکست مقابل تیم کره ای در مجموع بازیکنان را تشویق کردند. ما تا انتهای فصل هنوز روزهای سختی داریم، اما این رفتار هواداران نشان می دهد که آنها در روزهای سخت هم با ما هستند. امیدواریم با کسب نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم و به گونه ای ظاهر شویم که آنها از عملکرد استقلال لذت ببرند.

* بعد از شکست شما برابر اف سی سئول این بحث در محافل فوتبالی به وجود آمد که فاصله فوتبال ایران با کره عامل اصلی در نرفتن استقلال به فینال بوده است.

- وقتی یک تیم می بازد مسائل زیادی در آن دخیل است. برای به دست آوردن موقعیت پیروزی شما باید همیشه تلاش کنید. از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و تماشاگران همه باید برای پیروزی یک تیم زحمت بکشند تا موفقیت حاصل شود. وقتی موفق نشدی، یک جای کار مشکل دارد به هر حال اتفاقاتی که در تیم می افتد بی تاثیر نیست.

* استقلال در ادامه فصل باید در بازه زمانی دو هفته ای چهار بازی را برگزار کند.

- ما در بازی های قبل هم به دلیل حضور در آسیا همین مشکل را داشتیم. باید به صورت فشرده در این بازی ها به میدان برویم که این هم برای ما و هم برای رقبایمان کار دشواری است و مطمئنا روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد. سه بازی عقب افتاده داریم که باید حداکثر امتیازها را کسب کنیم و قدرت خود را در ایران به نمایش بگذاریم.

* خیلی ها معتقدند محمد قاضی یکی از بازیکنانی است که جایش در فهرست جدید تیم ملی خالی است.

- بازیکنان خیلی خوبی در تیم ایران داریم. من باید تلاشم را بیشتر کنم تا بتوانم در اردوهای بعد به تیم ملی بروم. این به من انگیزه بیشتری می دهد. در کل سال سختی در ایران پیش رو داریم. همه برای بازی در جام جهانی با انگیزه هستند. من هم باید بیشتر زحمت بکشم. البته در این دو، سه سال با اخلاق کارلوس کی روش آشنا شده ام و می دانم که او چقدر به فکر موفقیت تیم ملی است. تیم ملی ما باید تا آغاز جام جهانی بازی های دوستانه و خوبی را برگزار کند تا به امید خدا تا جام جهانی نتایج خوبی بگیریم. من هم ناامید نیستم و برای حضور در اردوهای بعد تلاش می کنم. برای تیم ملی و کی روش در بازی برابر تایلند آرزوی موفقیت دارم.

* مثل این که از تیم اف سی سئول پیشنهاد دریافت کرده ای؟

- به این صحبت ها کاری ندارم. یک پیشنهاد غیر رسمی به من شده است، اما تمام تمرکز من روی استقلال است. باید به نحو احسن کارم را در این تیم انجام دهم. اول فصل برنامه داشتم که به استقلال آمدم و تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارم. درباره چیزی که هنوز رسمی نشده فکری نمی کنم و درباره اتفاقاتی که ممکن است در نیم فصل بیفتد بعدا صحبت می کنم.