به گزارش پارس ، غلامرضا محمدی در گفت وگو با فارس، با انتقاد از تبعیض موجود بین کشتی و رشته های ورزشی دیگر گفت: جای سؤال است که چرا چنین اتفاقی رخ می دهد. در حالی که کشتی آزاد بعد از حدود نیم قرن در خارج از خانه قهرمان جهان شد، اما سرپرست وزارت ورزش حتی به خودش زحمت نداد به استقبال این تیم بیاید در حالی که برای قهرمانی والیبالیست ها در آسیا به فرودگاه رفت.

وی ادامه داد: تمام اعضای تیم های ملی کشتی حتی کارمندان فدراسیون و کارگران خانه کشتی بدون هیچ چشم داشتی به دنبال برافراشتن پرچم ایران و افتخارآفرینی بوده اند. همه می دانند قبل از مسابقات جهانی چقدر کمبود داشتیم، اما با تمام این مشکلات افتخاری جاودانه را رقم زدیم. در حالی که باید جشن ملی به پاس این موفقیت به پا می شد تا انگیزه ای برای حضور نوجوانان و جوانان ایجاد شود، اما این اتفاق نیفتاد؛ حق کشتی گیران این نیست.

محمدی افزود: بعد از قهرمانی تیم در مسابقات جهانی همه تبریک گفتند و مردم هم خوشحال شدند، اما در حالی که زمان زیادی از مسابقات می گذرد هیچ اتفاقی نیفتاده است، نمی گوییم به والیبال توجه نشود؛ تمام این موفقیت ها افتخاری برای ایران است. کشتی پرچم دار و پیشانی ورزش کشور است. در المپیک ها و بازی های آسیایی همیشه پیش قراول بوده است و باید به کشتی به صورت ویژه نگاه شود. متأسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است و اگر قرار است چنین برخوردهایی شود کشتی گیران دلسرد می شوند.