به گزارش پارس به نقل ازفارس؛ سان خوزه ارث کوئیک شب گذشته اعلام کرد که مدافع راستش دعوت تیم ملی فوتبال ایران را پذیرفته است و برای اردوی تمرینی پیش از مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ در ۱۵ اکتبر (۲۳مهر) مقابل تایلند در تهران به تیم کارلوس کی روش ملحق خواهد شد.

بیت آشور، ۲۶ ساله برای پیوستن به تیم ملی، کوئیک را پس از بازی چهارشنبه سان خوزه مقابل کلرادو رپیدز ترک خواهد کرد و پس از بازی ایران به تیمش بازخواهد گشت.

این بازیکن به دلیل ملیت پدر و مادرش می تواند در تیم ملی ایران بازی کند، زیرا هر دو در این کشور خاورمیانه ای متولد شده اند. بیت آشور هنوز در هیچ بازی ملی برای هیچ کشوری به میدان نرفته است. او پیش از دیدار دوستانه مقابل مکزیک در آگوست ۲۰۱۲ توسط یورگن کلینزمن به تیم ملی آمریکا دعوت شد اما در این مسابقه به میدان نرفت. او یک بار دیگر در ژانویه گذشته برای دیدار دوستانه مقابل کانادا دعوت شد اما مجبور شد به دلیل مصدومیت کنار بکشد.

بیت آشور از سال ۲۰۱۰ که به تیم سان خوزه پیوست. وی در ۸۴ مسابقه به میدان رفت، دو گل و ۱۶ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. بهترین سال وی فصل گذشته بود که یکی از بازیکنان کلیدی سان خوزه بود و توانست یکی از بازیکنان ترکیب اصلی این تیم شود.

ایران به جام جهانی راه یافته است. این تیم در دو بازی قبلی خود در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا با نتیجه پنج بر صفر لبنان را شکست داد و مقابل کویت به تساوی رسید. دو تیم برتر این گروه در مرحله نهایی به تیم های استرالیا، ژاپن، کره شمالی و کره جنوبی ملحق خواهند شد.