به گزارش پارس به نقل ازایران ورزشی؛ امیرحسین صادقی یکی از ملی پوشان استقلال است که باید خودش را برای بازی با تایلند آماده کند. صادقی دلیل برگزاری اردوی زودهنگام تیم ملی را کسب آمادگی بیشتر دانست و گفت: « این دوره از اردوها برای کسب آمادگی جهت حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا انجام می شود و امیدواریم بعد از پشت سر گذاشتن این اردو با آمادگی کامل مقابل تایلند قرار بگیریم. تعطیلی ۲ هفته ای لیگ و برپایی اردو کمک زیادی به تیم ملی می کند. همبستگی میان باشگاه ها و تیم ملی به حضور موفق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و انجام بازی بهتر یاری می رساند. »

مدافع استقلال در ادامه حرف هایش به بازی با تایلند اشاره کرد: « تایلند کشور خوبی است و باشگاه های قدرتمندی دارد. نمونه اش بوریرام که در لیگ قهرمانان آسیا بود و تا مرحله یک شانزدهم نهایی نیز بالا آمد. تایلند تیم شناخته شده ای است. همانطور که نماینده این کشور در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفت تیم ملی این کشور نیز می تواند قوی باشد و من امیدوارم شب خوبی را در برابر این تیم داشته باشیم. »

از صادقی درباره اینکه برخی از استقلالی ها اعلام کرده اند برد تیم ملی مقابل کره شانسی بود، سوال شده که مدافع استقلال این پاسخ را داده است: « تاکنون چنین اظهارنظری نشنیده ام اما هر کس این حرف را زده به خاطر این است که خودش در تیم ملی حضور نداشته است. ما برای بازی کره زحمات زیادی کشیدیم و نزدیک به یک ماه در اردو بودیم. »

در واقع صادقی پاسخ حرف های مهدی رحمتی را داد که پس از بازی با اف سی سئول گفته بود تیم ملی با شانس و اقبال از سد کره جنوبی گذشت. حالا با این پاسخ مهدی رحمتی از صادقی ناراحت بشود مشخص نیست اما قطعا رحمتی از جوابی که صادقی داده مطلع خواهد شد.