به گزارش پارس به نقل از مهر، علی دایی عصر امروز شنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اظهارات محمد مایلی کهن گفت: من آدم مستقلی هستم و زندگی ام را بدون وابستگی به کسی دنبال می کنم. اما آن آدم هایی وابسته ای که به نمایشگاه کتاب می روند و دنبال تیم می گردند نباید علیه من صحبت کنند.

وی در خصوص عملکرد مایلی کهن در مسابقات لیگ برتر هم گفت: چند سال پیش ایشان سرمربی سایپا بود، خدا را شکر سپاهان در آن فصل قهرمان شد تا سایپا در بازی آخر در لیگ بماند. شما ببینید ایشان در تیم های گهر دورود، فولاد، پیکان و هر تیم دیگری که بگویید چه نتایجی به دست آورده است. ایشان با چه کارنامه ای حرف می زند و مطمئنا هم می آید به جای مسائل فنی چیزهای دیگری هم عنوان می کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دفاع مایلی کهن از محسن قهرمانی اظهار داشت: یک جایی می گویید محسن قهرمانی بیگانه است و جایی عنوان می کنید دو سال پیش به سود تیم من سوت زد. قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را. در حرف های شما یک حرف منطقی نیست که به درد فوتبال ما بخورد. شما (خبرنگاران) چیزی پیدا کردید؟

وی افزود: در راه آهن به صورت غیر مستقیم به من پیشنهاد دادند که ما آن مسئله را قبول نکردیم. هیچکس نمی تواند به سلامت کار من گیر بدهد. و هیچ احدی را نمی توانید پیدا کنید که در سلامت کاری من در این چند سال شبهه ایجاد کند. درست است شما در دادگاه شعبه زده اید، چون افترا و تهمت می زنید اگر حرف تان حق بود دایی را محکوم می کردید و موقعی که به ناحق حرف می زنید مثل آب خوردن علیه شما رای می دهند.

علی دایی اضافه کرد: شما این بار پای خود را خیلی از گلیم تان درازتر کرده اید و وارد مباحث خانوادگی من، باشگاه و پول هایی که گرفته ام شده اید. من نمی دانم ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را از کجا درآورده اید اما می گویم اگر یکی از این حرف ها را ثابت کردید من از فوتبال می روم اما اگر مرد باشی و ثابت نکنی، از فوتبال برو.

وی با اشاره به اینکه قرارداد من و برادرم کاملا مشخص است، در خصوص این صحبت که برادرم دست چپ و راستش را بلد نیست اظهار داشت: شما به مهندس مملکت توهین کرده اید. زمانی که این آقا دنبال معافی بود امثال برادار من (محمد دایی) در جبهه می جنگیدند ولی هیچ موقع این مسائل را بیان نکردم. تویی که رنگ جبهه را ندیده سینه ستبر کرده و داد و بیداد می کنی. حداقل ماها که این مسائل را می دانیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نماینده تام الاختیار خود هم اینگونه واکنش نشان داد: اگر منظورتان بهمن دهقان است من می گویم نماینده تام الاختیار ندارم زیر بهمن رفیق نزدیک و برادر من بوده است. در این مدت خیلی مدیون او هستم. من با بهمن راحت هستم و او هم بدون هیچ چشمداشتی به من مشورت داده و کارهایی که نمی رسم انجام دهم را انجام می دهد. مطمئنا او برادر من است.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: اگر بهمن دهقان بد است شما زمانی که در سایپا بودید و آقای دارابی سرپرست تیم بود همین بهمن دهقان به عنوان نماینده باشگاه و شما به اداره مالیات می رفت. صورتجلسه کمیسیون حل اختلاف را هم ایشان امضا کرده است. افتخارم این است که تا امروز تمام مالیات هایم را پرداخت کرده ام. آن کسی که دست چپ و راستش را نمی داند امثال تو هستند نه برادر من. می دانم خیلی به شما فشار آمده که این حرف ها را زده اید.

دایی در پایان در مورد صحنه ای که در جریان بازی صبا و پرسپولیس رخ داد هم گفت: مانده ام تیم داوری چرا او را اخراج کرد. آیا یک مربی می تواند داد و بیداد کند که من کنار زمین چکار کنم یا نکنم. من هنوز مانده ام که آن عکس العمل چه بود. تمام مردم دیدند. من به خاطر احترام به جامعه فوتبال آنجا جوابش را ندادم.