به گزارش پارس به نقل ازفارس، صادق درودگر در کنفرانس مطبوعاتی خود در انزلی در مورد اینکه چه شد اسکوچیچ در سمت خود باقی ماند، عنوان کرد: ما در هیئت مدیره جلسه ای داشتیم که دو عضو هم در آن غائب بودند. سرمربی تیم در آن جلسه حاضر شد و صحبت هایی که انجام داد اعضای هیئت مدیره را قانع کرد و از آنها خواست در ۴ بازی مانده در نیم فصل نیز کارش را انجام دهد و سپس در مورد عملکرد او تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به این سؤال که در هیئت مدیره افراد فنی حضور ندارند، اظهار داشت: در هیئت مدیره کسانی هستند که علاقمند به فوتبال هستند و خودشان افرادی متعمدی دارند که در مورد مسائل فوتبالی مشورت می کنند. در جلسه با اسکوچیچ آنها از من خواستند که نباشم و دلیل این موضوع را بعدا قرار شد که به من بگویند، پس از جلسه برای آنها همه موضوعات روشن شد و از من تشکر کردند و گفتند صداقت داشتند. آنها در مورد اینکه آیا اسکوچیچ خودش بازیکنان تیم را آورده و اینکه من در ترکیب دخالت نمی کنم، سوال کردم که او گفته بود من چنین کارهایی را انجام نداده ام.

وی تأکید کرد: در هیئت مدیره حتما لازم نیست افراد فنی باشند بلکه باید مدیریت بدانند، اسکوچیچ در آن جلسه آیتم هایی را برشمرد که توانست هیئت مدیره را راضی کند مثل این آیتم که بازیکنان ما از دقیقه ۶۵ به بعد دچار افت بدنی می شوند و بازی را از دست می دهند پس قرار شد در این تعطیلات لیگ کار بدنسازی انجام شود تا این مشکل برطرف شود.

درودگر در مورد اینکه آیا اعضای هیئت مدیره از لحاظ مالی کمک می کنند، خاطر نشان کرد: آنها خیلی فعالتر شده اند، بدیع فر مکاتباتی داشته و قرار شده جلسه ای با مسئولان شهر داشته باشیم و در مورد مسائل تیم از آنها کمک بخواهیم، حتی صحبتی با دریادار سیاری داشتم و آنها علاقمند بودند به ما کمک کنند اما چون در قانون ردیف بودجه ای مشخص نشده است آنها از ما خواستند تا شرایط این کار را فراهم کنیم، سردار باران چشمه بانی شد جلسه ای با اسحاقی داشته باشیم، در دیداری که آذرگون، جعفری مدیرعامل فجر و زینی زاده مدیرعامل تراکتورسازی نیز حاضر بودند، قرار شد سپاه همانطور که به تراکتورسازی کمک می کند به ملوان و فجرسپاسی نیز کمک کند. باران چشمه قول های خوبی به ما داد، هر کسی پیشنهاد بیاورد ما از آن استقبال می کنیم، مدیریت ملوان نه ملک پدری من است نه چیز دیگری، هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره مالک تیم نیستند، هدایتی چون شرط گذاشت در صورتی پول می دهد که او از هیئت مدیره بیرون بیاید من به همراه دوستان دیگر از شورای شهر و سایر مسئولان به عنوان هیئت مدیره این مسئولیت را پذیرفتیم و در این پست حاضر شدیم. هدایتی هم پولی که قرار بود بدهد را داد، پولی هم که قرار بود امسال بدهد ۳۰۰ میلیونش را پرداخت کرده ۲۰۰ میلیون آن خرج شده و ۱۰۰ میلیون هم نگه داشتیم برای چکی که قرار شد به پژمان نوری بدهیم، پژمان نوری قرار بود بعد از بازگشت از کره پیش ما بیاید تا در این ارتباط صحبت کنیم اما او انگار به امارات رفته و هنوز فرصت این کار به وجود نیامده است.

درودگر در مورد اینکه چرا به تیم های پایه توجهی ندارد، خاطر نشان کرد: اولین چیزی که از اسکوچیچ خواستیم این بود که تیم های پایه را در نظر بگیرد، صادقانه بگویم اسکوچیچ خیلی کار می کند و تا الان فرصت این کار به وجود نیامده اما بر سر بازی های امیدها رفته بود یک بازیکن را به تیم بزرگسالان آورد، از او خواستیم با مسئولان تیم های پایه جلسه داشته باشد و بازیکنان بومی را در نظر بگیرد.

وی افزود: بازیکنان تیم های پایه مد نظر هستند اما بازیکنانی که به رده بزرگسالان نیامدند آیا به تیم دیگری رفته اند. وقتی که دراگان و چند تن از مربیان بومی در ابتدای فصل کیفیت بازیکنان بومی را در چند تمرین مورد سنجش قرار دادند هیچ کدام از این نفرات قبول نشدند. انتخاب بازیکن حق مربی است و نمی توانیم در آن زیاد دخالت کنیم، اکنون بازیکنی مثل عزت اللهی در تیم ما وجود دارد که با توجه به تفکرات سرمربی تیم نوجوانان ۳۰۰ روز در اردوهای تیم ملی شرکت می کند و ما او را تا ۱۰ آبان پایان مسابقات جام جهانی در اختیار نداریم. قرار بود عزت اللهی در بازی مقابل سایپا برای ما به میدان برود اما از شانس او هم دو بازیکن در همان مسابقه در جریان بازی مصدوم شدند و نتوانستیم از او که از اردوی تیم ملی فراخوانده شده بود استفاده کنیم.

مدیرعامل ملوان تأکید کرد: هر بازیکنی که در رده پایه به باشگاه های دیگر دادیم انتقال آنها به صورت قرضی بوده است و چنین چیزی نیست که آنها به صورت قطعی رفته باشند و انتقالشان بر اساس نظر مربیانشان بوده است.

درودگر در مورد اینکه چرا تصمیم دارد فرهاد پورغلامی را بیاورد، گفت: نه من و نه مردم از نتایج تیم راضی نبودند، در صحبتی اعلام کردم اگر از من سؤال شود که چه مربی باید به تیم بیاورد، نظرم فرهاد پورغلامی است، او را به هیئت مدیره پیشنهاد دادم تا در صورتی که موافقت شد مذاکرات را با باشگاه تراکتورسازی و حمید زینی زاده مدیرعامل این تیم آغاز کنیم. او اول فصل وقتی قرار شد پورغلامی به تراکتورسازی برود وقتی به سرعین رسید با من تماس گرفت و از من اجازه گرفت و من هم گفتم این کار لازم نیست و برایش آرزوی موفقیت کردم حتی به مجید جلالی زنگ زدم و گفتم او یک سرمربی را کنار خود دارد و به او تبریک گفتم اما اگر شرایط مهیا بود مطمئن باشید تیم را به فرهاد پورغلامی می دادم، من او را سال قبل برنداشتم، اگر شرایط در ملوان سال بعد فراهم شود مطمئنا فرهاد پورغلامی را می آورم و در کنار او از یک تمرین کننده بسیار قوی استفاده خواهم کرد مثل امیر قلعه نویی که در کنارش از مجید صالح استفاده می کند یا علی دایی که در کنار خود یک مربی آلمانی را آورده بود.

وی تأکید کرد: نگاه های نادرست به ملوان برای ما مشکلات ایجاد می کند می بینید چه در مقوله کسر امتیاز و چه در مقوله تذکر به مربی برای عدم حضور در کنفرانس و… با ما به شدت برخورد می شود. در تمام کشور از تیم های شهرشان پشتیبانی می شود، در اصفهان از ذوب آهن و تراکتورسازی، در خوزستان، تبریز، در شیراز و… از تیم های شهرشان حمایت می شود حتی داماش گیلان هفته ۴۰۰ میلیون پول می گیرد، به آنها از محل درآمد مه آفرید ۵ درصد از آب داماش می دهند اما در ملوان چنین حمایت هایی وجود ندارد، اگر همراهی کادر فنی سال قبل و بازیکنان نبود ما نمی توانستیم کارمان را پیش ببریم، ما هزینه سرسام آور نداریم بلکه به انجام هزینه در زیرساخت نیاز داریم، اگر ۴ میلیارد به ما کمک شود و بخشی از درآمد ما را منطقه آزاد بدهد هیچ مشکلی نداشتیم و دچار معضل نمی شدیم. از پژمان نوری تقاضای مذاکره کردیم، بادامکی از ما شکایت کرده است و شیرزاد محبت کرده و شکایت نکرده، خیلی محترمانه شیرزاد بحثش را با ما مطرح کرد، اینها عمده ترین مشکل ما است.

مدیرعامل ملوان عنوان کرد: جایگاه من اهمیت ندارد چرا که این جایگاه شخصی نیست و باید به این دید نگاه کنیم که این جایگاه یک شهر است، هر سرمایه گذاری بایید از حضورش استقبال می کنیم، چندی پیش صالح نیا و رمضانی شخصی را آوردند برای مذاکره و امیدوارم موفق شوند، او این طرح را داشت که تعاونی برای پیشکسوتان به راه بیندازد و با پول آنها باشگاه را اداره کنیم، به این شکل که هر کدام از آنها ۵۰ میلیون وام بگیرند آن را در اختیار باشگاه بگذارند که تیم اداره شود اما آیا کسی راضی به انجام این کار هست.

وی در پاسخ به این سؤال که منظور آن فرد باز کردن حساب برای باشگاه بوده به شکلی که هر فرد ۵۰ هزار تومان کمک کند نه اینکه وام ۵۰ میلیونی بگیرد، خاطر نشان کرد: به هرحال من مخالف این هستم که به باشگاه حساب بگذارند و پول بدهند. این شیوه درست نیست و من مخالف این روش هستم.

مدیرعامل باشگاه ملوان با اشاره به وجود شانس برای نتیجه گرفتن یک تیم عنوان کرد: شما شرایط تیم های راه آهن و ذوب آهن را ببینید، با امکانات خوبی بسته شده اند اما داماشی که شرایطش مشخص نبود هم اکنون در کجا قرار دارد و آنها کجا هستند، برای نتیجه گرفتن یک سرمربی ۵ سانت فاصله نیاز است و آن ۵ سانت شانس است. ما حداکثر در هر پست دو بازیکن داریم، با این شرایط باز هم من به نتیجه گیری تیم امید دارم.

درودگر در مورد نتیجه گیری داماش یادآور شد: داماش در زمین مصنوعی بازی می کند که شانه نخورده است، این تیم همانند فجر سپاسی که در دستغیب فصل گذشته هر بلایی سر تیم های حریف می آورد در چمن مصنوعی بازی می کند که تیم ها با مشکل روبرو می شوند.

وی در مورد عدم حضور سعید عزت اللهی در ترکیب ملوان یادآور شد: زمانی که اسکوچیچ بازی های او را در تیم امید دید، متوجه شد که مشکلش کجاست، او در پست دیگری بازی می کرد و این دوگانگی باعث شد که سرمربی تصمیم بگیرد او را در اختیار تیم ملی قرار دهد.

درودگر در مورد اینکه اگر اسکوچیچ در ادامه راه باز هم نتیجه نگرفت چه پاسخی خواهد داد، گفت: شما یک مربی بومی معرفی کنید که بتوانید نتیجه گیری او را تضمین کنید. اگر اسکوچیچ تیم فصل گذشته را داشت نتایجش متفاوت بود، امیدوارم تعطیلی مسابقات مشکلات را حل کند دو بازیکن هم جذب می کنیم تا تغییراتی داشته باشیم، فشار می آوریم تا رافخایی و دغاغله هم به تیم بازگردند.

وی در مورد جدایی مهرداد اولادی و پژمان نوری تصریح کرد: پژمان به خاطر مسائل مالی ملوان را ترک نکرد، او می خواست که در تیم ملی بازی کند و به خاطر همین مسئله در پست دیگری باید بازی می کرد که تصمیم گرفت به تیم استقلال برود. من زمانی که با مازیار زارع و اولادی می خواستم قرارداد ببندم به علت سن آنها باید قرارداد ۳ ساله می بستم که گفتم رضایت نامه هایشان در سال اول در صورت جدایی خواهم داد اما مبلغی را کم خواهم کرد.

درودگر در مورد هزینه کردن هدایتی در این تیم گفت: روز بازی تیم ملی مقابل قطر ساعت یک بامداد با پژمان نوری و مازیار زارع به خانه هدایتی رفتیم و آنها اصرار کردند که او در تیم هزینه کند آنقدر اصرار کردند که بالاخره هدایتی قبول کرد من هم مأموریت پیدا کردم که تیم را جمع کنم نه اینکه مدیرعامل باشم.

وی در مورد اینکه عنوان می شود او مدیرعامل ناکامی است، تصریح کرد: من کامیاب هم بوده ام، هیچ بازیکنی از من طلبکار نیست، اگر بدهی بوده برای گذشته بوده که به من مربوط نمی شود، نه بازیکن و نه مربی از من طلب ندارد. ملوان نسبت به فصل گذشته رشد زیادی داشته است که اگر چنین رشدی در کشور وجود می داشت همه می گفتند این موضوع از فضا آمده است. بر اساس داشته ها و امکاناتی که داریم بد عمل نکرده ایم و موفق بوده ایم، نمی خواهم بگویم بهترین کارها را کرده ام اما کار کرده ام و یک لحظه هم از کار دست نکشیده ام، نه به هتلی، نه به آژانس هواپیمایی و نه به مربی بدهکار نیستیم، تاکنون بازیکنان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند با ۴ میلیارد دیگر هم می توانند تمام مسائل تیم را صاف کنند.

به گزارش فارس، در ادامه کنفرانس درگیری لفظی بین درودگر و یکی از خبرنگاران حاضر در سالن به وجود آمد که خبرنگار معتقد بود درودگر نمایش بازی می کند و مدیرعامل ملوان در واکنش به این مسئله گفت: یکی از بدی های من این است که صراحت لهجه دارم اما هیچ موقع بازی و نمایش در کارم وجود ندارد. من برای اینکه با رئیس جمهور بتوانم ملاقات کنم و دست خط او را بگیرم ۲۰ روز در نهاد ریاست جمهوری نشستم، چه کسی این کار را انجام می دهد، خود شما چند بار تاکنون درباره ملوان تحلیل نوشته اید من حداقل ۴۰ ساعت فکر می کنم تا بتوانم با شعری روی رئیس جمهور تأثیر بگذارم تا او به تیم کمک کند.

وی در مورد اینکه چه نمره ای به خودش می دهد، گفت: صد نمی دهم اما زیر ۵۰ هم نمی دهم.

درودگر در مورد کمک منطقه آزاد به ملوان تصریح کرد: در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد قرار شد منطقه آزاد به ملوان کمک کند حالا هم این موضوع باید توسط رئیس جمهور جدید دستور داده شود، هم اکنون نامه در دفتر ترکان قرار دارد و آقای گرجی در نهاد ریاست جمهوری دنبال این موضوع است و ما هم مرتب به دنبال این مسئله هستیم.

در ادامه بار دیگر بین خبرنگاران و مدیرعامل باشگاه ملوان درگیری به وجود آمد، این بار مسئله بر سر این بود که باشگاه ملوان از انتخابات شورای شهر استفاده کرده و به گونه ای معامله کرده است که درودگر این مسئله را رد کرد و گفت: نه اهل معامله هستم نه اهل نمایش، معامله زمانی ارزش دارد که چیزی که می دهید برابر آن دریافت کنید، برند ملوان ۱۰ میلیارد ارزش دارد، من زمانی که عکسم را روی دیوار دیدم خودم آن را کندم.

وی در مورد مبلغی که از باشگاه دریافت می کند، گفت: من در ملوان قراردادی ندارم. من با شرکت کشتیرانی ایرانیان قرارداد بستم که بخشی از آن هم مربوط به ملوان می شود حقم هم بیشتر از این حرف ها بوده، زمانی که در استیل آذین با هدایتی کار می کردم ۴ برابر آن چیزی که اول دریافتی ام بود درآمدزایی کردم، معتقدم خیلی کمتر از آن چیزی که حقم بوده گرفتم.

در ادامه انتقادهایی به مدیرعامل باشگاه ملوان صورت گرفت که او در واکنش به این موضوع گفت: من مسئولیت شکست را می پذیرم اگر اسکوچیچ به عنوان سرمربی انتخاب شد فقط ۲۰درصد دخیل بودم و بقیه به خاطر مردم بوده است، می دانم که باشگاه هم بهترین تصمیم را گرفته است. در این میان یک چیزهایی اثر می گذارد که ناگفته هایی است و نمی توان مطرح کرد، مردم از من درخواست داشتند که این سرمربی را نگه دارم.

وی در مورد مسائلی که در خصوص داوری بر علیه ملوان مطرح می شود و این احتمال می رود که به خاطر مصاحبه هایی است که درودگر علیه کفاشیان انجام می دهد، گفت: اینگونه نیست اگر اینگونه بود که سال گذشته من کفاشیان را زیر و رو کردم اما داوری علیه ما نبود.