به گزارش پارس محمد فرامرزی در گفت و گو با تسنیم، درباره شایعه قهر آرش افشین و ترک زودهنگام ورزشگاه از سوی وی اظهار داشت: به هیچ عنوان مشکلی پیش نیامده و این بازیکن قهر نکرده است. تنها با توجه به وقفه لیگ و تعطیلی تمرینات سپاهان تا چهارشنبه و از آنجا که بیشتر بازیکنان ما برنامه سفر داشتند، افشین هم برای رفتن سریع تر به اهواز، زودتر ورزشگاه را ترک کرد که البته این موضوع هم بعد از پایان بازی بود و افشین تا انتهای ۹۰ دقیقه در ورزشگاه حضور داشت.

وی درباره ناراحتی کرانچار از افشین و بیان اظهاراتی در مورد تمارض این بازیکن تصریح کرد: افشین واقعا مصدوم بود اما به هر حال کرانچار هم دوست دارد تا بازیکنان را در بهترین کیفیت در اختیار داشته باشد تا از همه توانایی آنها استفاده کند. در مجموع مشکل خاصی بین کرانچار و افشین وجود ندارد.

سرپرست سپاهان در مورد تساوی این تیم مقابل مس خاطرنشان کرد: پیش بینی می کردیم که بازی دشواری باشد. تیم مس با انگیزه به میدان آمده بود. البته سپاهان هم عملکرد بدی نداشت و ما تنها نتوانستیم از موقعیت های بسیاری که ایجاد کردیم، استفاده کنیم و به گل برسیم.

فرامرزی ادامه داد: تمرینات سپاهان تا روز چهارشنبه تعطیل شده و کرانچار هم برای مرخصی به کشورش رفته است. از روز چهارشنبه با حضور او تمرین سپاهان در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه یک هفته بعد از آن هم باید با سایپا بازی کنیم، تمام برنامه تمرینی و اردویی ما در مجموعه سپاهان و در اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تمرکز تیم ما روی دیدار هفته سیزدهم مقابل سایپا و ۳ دیدار باقی مانده تا پایان نیم فصل است چراکه می خواهیم نهایت امتیاز را از این ۳ دیدار کسب کنیم.

سرپرست سپاهان در مورد احتمال جذب بازیکن جدید به جای جباری یا حتی پست های دیگر به تسنیم گفت: تا این لحظه به هیچ عنوان بحثی در مورد جذب بازیکن جدید یا جدایی بازیکن خاصی مطرح نشده است.