به گزارش پارس محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با فارس، در مورد دیدار با صبای قم اظهار داشت: به نظر من بازی بدی را مقابل تیم خوب صبا انجام ندادیم و چه بسا که مستحق برد هم بودیم.

وی افزود: در بازی با صبا استحقاق این را داشتیم که به ۳ امتیاز بازی برسیم ولی متاسفانه هر کاری کردیم توپ هایمان وارد دروازه نشد و دلیلش را نمی دانم.

خلعتبری ادامه داد: به نظر من تساوی در این دیدار چیزی از ارزش های ما کم نکرد و انشا ءالله در مسابقات آینده با یک بازی منطقی و خوب و استفاده از توپ های آخر به هدفمان برسیم.

این بازیکن خاطرنشان کرد: باید بازی با صبا و تمام حواشی هایش را فراموش کنیم و از همین الان به فکر بازی های بعدی باشیم. اتفاقاتی افتاد که من نمی توانم درباره آن صحبت کنم. ولی ای کاش ما از فرصت های خود استفاده می کردیم تا با خیال راحت ۳ امتیاز این بازی را می گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از خودت راضی هستی یا خیر، گفت: شما باید این سوال را از کادر فنی بپرسید. من نمی توانم بگویم خلعتبری خوب است یا خیر. این آقای دایی است که باید از من رضایت داشته باشد. من تمام تلاشم را با تمام وجود انجام دادم و انشاءالله در بازی های بعد بهتر و بهتر خواهم شد. کمی نیاز به زمان دارد اما در بازی با صبا شما اگر دقت کرده باشید تیم حریف بسیار بسته و لایه ای دفاع می کرد به همین دلیل و با توجه به شناختی که تیم ها از پرسپولیس دارند کار برای ما سخت شده بود. اما در کل به نظرم مساوی بهتر از باخت بود.

خلعتبری درباره ناراحتی اش از هواداران پرسپولیس و پرتاب یک شی به سمت آنها گفت: مسئله خاصی نبود. فقط من از هواداران می خواهم صبور باشند تا انشاءالله فوتبال زیبا ببینند.

وی در پایان درباره بازگشت کی روش به ایران نیز، گفت: به سلامتی که کی روش به ایران برگشته و این یک خبر خوب برای فوتبال ایران است. چون ایشان زحمت زیادی کشید و انشاءالله بتواند در آینده هم با کمکی که به او می شود موفق تر باشد.