به گزارش پارس به نقل از فارس، مایکل آرتتا برای آرسنال در انگلیس و اروپا یکی از بهترین بازیکنان است و تیمش اکنون ۱۰ پیروزی متوالی به دست آورده است. وی که از مصدومیت رهایی یافته است؛ به میادین بازگشته و در گفت و گویی درباره نمایش متفاوت آرسنال در این فصل گفت: شیوه بازی هنوز هم همان است اما امسال با پیروزی شروع کردیم و این اعتماد به نفس فراوانی به ما می دهد. حضور اوزیل پیشرفت زیادی در کیفیت بازی تیم ایجاد کرد. او بازیکن خارق العاده ای است.

وی ادامه داد: مهم نیست که اوزیل حتما گل بزند. او در دادن پاس گل یکی از بهترین های اروپا است. پاس های او فوق العاده هستند. اوزیل نشان داده که یکی از بازیکنان تأثیر گذار آرسنال است.

بازیکن آرسنال خاطرنشان کرد: خوشحالم که اوزیل در تیم ما است و می توانم از بازی کردن در کنارش لذت ببرم. او هم بسیار خوشحال به نظر می رسد. به نظر می رسد که به خوبی با تیم هماهنگ شده است. اوزیل آدم ساکتی است اما زبان انگلیسی و اسپانیولی را به خوبی صحبت می کند. او عالی کار می کند.

آرتتا اضافه کرد: در کل مردم بسیار خوشحال هستند که مورینیو به چلسی برگشته است. مورینیو سطح لیگ برتر را بالا می آورد و باعث پیشرفت چلسی است. من فکر می کنم کسب قهرمانی در لیگ برتر نسبت به سال های اخیر به سخت ترین دوره خود رسیده است.