به گزارش پارس ، علی جباری در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: استقلال بازی ها و نتایج خوبی از خود در آسیا به جای گذاشت و ما تا این جا هم که بالا آمدیم خوب بود. یک سری مشکلات دست به دست هم داد تا به فینال صعود نکنیم اما همین که به جمع چهار تیم رسیدیم موفقیت کوچکی نیست.

پیشکسوت استقلال در ادامه با اشاره به این که شاگردان قلعه نویی در بازی برگشت مقابل اف سی سئول احساسی عمل کردند، تصریح کرد: روی آوردن بازیکنان به بازی احساسی باعث شد گل اول را دریافت کنند. اگر داور هم مهربان تر بود و پنالتی روی پژمان نوری را می گرفت احتمال داشت بتوانیم نتیجه را جبران کنیم ولی این بازی بیش از حد احساسی دنبال شد. از طرفی هم تیم کره ای خوب بازی کرد و بخصوص بازیکنان خارجی این تیم هر بار که صاحب توپ می شدند ما را تحت فشار قرار می دادند. هافبک های ما هم سعی داشتند رو به جلو باشند و یک خلاء در تیم به وجود می آمد.

وی ادامه داد: گلی که اف سی سئول به ما زد زیبا بود اما نمی شد پیش بینی کرد. رحمتی هم از این شوت غافلگیر شد. ایراداتی هم در خط دفاعی دیده می شد و به نظر می رسید رو به جلو بودن تیم روی کار مدافعان نیز تاثیر گذاشته بود. روی هم رفته عملکرد استقلال را خوب ارزیابی می کنم. کادر فنی و مدیریت زحمتشان را کشیدند. هرچند جایگاه استقلال در آسیا بالاتر از اینهاست ولی ما باید امکاناتمان را هم در نظر بگیریم. ما در این زمینه ضعف های زیادی داریم.

جباری هم چنین به عدم حمایت وزارت ورزش از باشگاه استقلال اشاره کرد و افزود: ما همیشه درگیر کمبود بودجه بودیم و حتی در تهیه بلیت هواپیما و هتل هم مشکل داشتیم. امسال ما را خیلی اذیت کردند. قول های دولت و وزارت ورزش و جوانان عملی نشد. اگر هم پولی تزریق کردند دیر بود و به جایی نمی رسید.

پیشکسوت استقلال هم چنین در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم نیاز به تغییرات دارد تا بتواند در مسابقات لیگ ضعف هایی که در آسیا داشت را جبران کند، به ایسنا گفت: استقلال کمبودهایی دارد و من هم با یک سری تغییرات موافقم. ما در خط دفاعی نیاز به بازیکن داریم. هم چنین یک تمام کننده ی شش دانگ در خط حمله نیست. البته بازیکنان خوبی داریم ولی آن چیزی که آسیایی به کارمان بیایید نیست.