به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، طبق شنیده های ما از منابع غیر رسمی جباری در حالی راهی لیگ قطر شد که قرار بود در تهران به فوتبال خود ادامه دهد اما مصدومیت شدید زندی شرایط را تغییر داد و جباری راهی قطر شد.

گفتنی است: قرارداد جباری با قطری ها به امضاء رسیده است و این بازیکن به عنوان یار جدید این تیم قرار است با آنها همکاری کند، اما از طرفی دیگر اعلام شده است که وی ۸۰۰ هزار دلار از قطری ها دریافت می کند زیرا قرارداد وی با این تیم ۸۰۰ هزار دلار است.

شایان ذکر است: عنوان شده وی ۲۰۰ هزار از مبلغ قراردادش را به سپاهانی ها پرداخت می کند زیرا وی باید حساب خود را با اعضای مسئول این تیم تسویه کند و به همین دلیل ۶۰۰ هزار دلار باقی مانده را در اختیار می گیرد.

از طرفی جباری که این روزها سوژه اصلی رسانه هاست از استقلال نیز شکایت کرده است تا پولش را دریافت کند. وی از سوی دیگر با خطر بازگشت به ایران نیز رو به رو شده است زیرا عنوان شده وی در زمان خارج شدن از فصل نقل و انتقالات قرارداد امضا کرده است و امکان لغو قرارداد وجود دارد.

اما از طرفی دیگر قطری ها نام جباری را به عنوان جانشین زندی به فدراسیون قطر اعلام کردند و این موضوع شرایط را به نفع طرفین تغییر می دهد و می تواند عامل اصلی رسمی و قانونی شدن قرارداد جباری با الاهلی شود.