به گزارش پارس به نقل از مهر، مازیار ناظمی از سوی صالحی امیری امروز به عنوان مدیر روابط عمومی و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. وی امروز برای این پست انتخاب شده است.

مازیار ناظمی ضمن تائید این مطلب اظهار داشت: بعد از اینکه پیشنهاد همکاری با وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل حوزه روابط عمومی را دریافت کردم، امروز سه شنبه مذاکرات نهایی با سرپرست وزارتخانه را انجام دادم و برای بر عهده گرفتن این مسئولیت به توافق نهایی دست یافتم.

وی که فعالیت های زیادی در رادیو و تلویزیون به ویژه در بخش‎ های اجتماعی دارد، خاطرنشان کرد: به زودی حکم رسمی خود را برای مدیریت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آغاز دریافت می کنم و کارم را به طور رسمی آغاز خواهم کرد.

مازیار ناظمی در حالی به عنوان مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده که پیش از این اژدر شهابی عهده دار این مسئولیت بود. این جابه‎ جایی در حالی انجام شد که طی هفته‎ های گذشته وزارت ورزش و جوانان شاهد تغییرات زیادی در بخش های مختلف بود.

آخرین تغییر مربوط به معرفی نصرالله سجادی به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و جایگزین حمید سجادی بود.