به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ به گفته اکثر بازیکنان استقلال، بعد از هر شکست این تیم امیر قلعه نویی فقط ۵ نفر را می شناسد و حتی اگر این چند نفر نقشی در شکست ها نداشته باشند باز هم سرمربی آنها را متهم می کند.

این چند آبی پوش معروف هستند به بازیکنانی که اکثرا مورد سرزنش سرمربی تیمشان قرار می گیرند. بعد از پایان بازی استقلال و اف سی سئول به محض اینکه امیر قلعه نویی وارد رختکن شد به صادقی و عمران زاده حمله کرد و آنها را بابت عملکرد ضعیفشان مورد سرزنش قرار داد.

او بعد از صحبت هایش خیلی سریع از رختکن خارج شد تا برای نشست خبری آماده شود. بعد از اینکه قلعه نویی پایش را از رختکن بیرون گذشت دو سه بازیکن به سمت آرش برهانی رفتند و خطاب به او گفتند شانس آوردی تو در بازی نبودی وگرنه مطمئن باش قلعه نویی اولین فردی را که مورد سرزنش قرار می داد تو بودی.

یکی از بازیکنانی که مورد انتقادهای تند قلعه نویی قرار گرفته بود گفت امیرخان در طول سال فقط ما چند نفر را می بیند و انگار کسی جز ما در زمین نیست. باور کنید در تمام بازی ها با استرس اینکه بعد از بازی شاهد چه رفتاری از او هستم به میدان می روم و این کارش اصلا درست نیست.

امیرحسین صادقی که شاهد صحبت های هم تیمی اش بود گفت از دست قلعه نوعی ناراحت نشو… او به در می گوید تا دیوار بشنود. ما پسران امیرخان هستیم. عیبی ندارد سکوت کن و حرف نزن.