به گزارش پارس علی حمودی در گفت وگو با فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر سپاهان در دربی اصفهان گفت: خدا را شکر هفته به هفته وضعیت بهتری پیدا می کنیم و می توانیم به شرایط خود در جدول بهبود ببخشیم، خوشبختانه دیروز ذوب آهن را شکست دادیم و ۳ امتیاز شیرین را به دست آوردیم. ذوب آهن برخلاف دیدارش مقابل گسترش فولاد دیروز عملکرد بسیار خوبی داشت، ما نیز چند هفته است بازی های خوبی انجام می دهیم و خدا را شکر توانستیم پیروزی های شیرینی را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه آیا سپاهان می تواند روندی را که در پیش گرفته تداوم ببخشد، عنوان کرد: نباید زود قضاوت کنیم ما بازی به بازی جلو می رویم و پیش بینی من این است که باید خیلی هم بهتر شویم، ما رقبای خوبی مثل فولاد، تراکتورسازی و پرسپولیس داریم که به ما بسیار نزدیک هستند، انشاء الله بتوانیم از دیدار مقابل مس کرمان نیز با ۳ امتیاز بیرون بیاییم تا شرایطمان بهتر شود.

حمودی در مورد اینکه هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده از دیدار مقابل مس کرمان به دلیل ۳ اخطاره بودن محروم شدند، اظهار داشت: انگار نارنجک به میان تیم ما انداختند و دو بازیکن ما در دفاع وسط محروم شدند البته بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم و مطمئنا نفرات جایگزین هم می توانند عملکرد خوبی داشته باشند.

مدافع سپاهان تأکید کرد: مس هم تیم بسیار خوبی است و آنها در کادر فنی خود تغییر و تحولاتی ایجاد کردند، ما به ۳ امتیاز این دیدار برای رسیدن و نزدیک شدن به صدر جدول نیاز داریم و انشاء الله با تمام قوا به میدان می رویم.

حمودی در مورد اینکه این روزها خیلی ها می گویند جای خالی او در استقلال احساس می شود و در شرایطی که این تیم در لیگ قهرمانان حضور دارد او می توانست به استقلال کمک کند، گفت: خیلی دوست ندارم در مورد تیمی که از آن بیرون آمدم صحبت کنم، این مسائل برای قبل است اما در کل استقلال را دوست دارم و دوست داشتم شرایط دیگری رقم می خورد، متأسفانه اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم جدا شوم که این کار برایم سخت بود. به هر نمی توانستم همکاری خود را با استقلال ادامه دهم و به سپاهان آمدم که از انتخابم بسیار خوشحالم، آرزو می کنم استقلال روز چهارشنبه مقابل حریف خود به پیروزی برسد. هر چند استقلال در دیدار رفت از اف سی سئول شکست خورده اما امیدوارم این تیم به فینال راه پیدا کند.