به گزارش پارس به نقل از مهر، لوکا بوناچیچ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به نوسانات تیم ذوب آهن طی هفته های گذشته اظهار داشت: متاسفانه این برای ما یک عادت شده که همیشه یک بازی خوب داریم و بعد از آن یک بازی بد داریم اما امیدوارم که این مسئله در بازی های آینده ادامه نداشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرآورد اصفهان از حساسیت بیشتری نسبت به بازی های دیگر برخوردار بوده، افزود: با این وجود این و یک بازی سه امتیازی است که رقابت بین این دو تیم بزرگ، جذابیت آن را بیشتر می کند اما ما بر اساس شرایط بازی، تمرینات مختلفی را پشت سر گذاشته ایم و تلاش می کنیم که در آن به پیروزی برسیم.

سرمربی ذوب آهن گفت: ذوب آهن در حال حاضر شخصیت خودش را پیدا کرده است و تلاش می کند که در همه بازی ها، پیروز میدان باشد اما فراموش نمی کنیم که تیم ما در بازی با گسترش فولاد خیلی ضعیف عمل کرد؛ نمی توانم بازی فردا را پیش بینی کنم اما تیم ما باید به روزهای اوج خود بازگردد و بار دیگر به همان شرایط سابق برسد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان امسال ما همان بازیکنان پارسال هستند اما در دو سال گذشته همواره مشکلات تیم در سرمربی عنوان شده و به همین دلیل ۴،۵ سرمربی در این تیم حضور پیدا کرده اند اما به نظر من باید تلاش کنیم که سایر مشکلات را نیز ببینیم.

بوناچیچ با بیان اینکه در صورتی که نتوانم به ذوب آهن کمک کنم، خودم می روم، بیان داشت: همه تلاش خودم را می کنم که در ۵ بازی آینده تغییرات مورد نظر خود را در تیم ایجاد کنم و در پایان نیم فصل بررسی لازم را به عمل می آورم تا اگر مشکل تیم من بودم، از ذوب آهن جدا شوم.

وی افزود: باز هم می گویم که تیم ذوب آهن خیلی دیر بسته شد و ما قبل از فصل بازیکنان مورد نظر خود را جذب نکردیم و اردو، تمرین و بازی دوستانه مناسبی برگزار نکردیم اما در حال حاضر همه تلاش من این است که سود اصلی را ذوب آهن ببرد و چند بازیکن جوان به فوتبال اصفهان معرفی شوند.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه ترکیبی از جوانان را طوری کنار هم قرار دادم که به بهترین شکل از آنها استفاده کنم، اظهار داشت: مشکل ما این است که برخی جوانان تازه می خواهند خودشان را پیدا کنند و دست من خالی است اما بازیکنان باتجربه ما خیلی بهتر از بازیکنان جوان هستند که به ما کمک می کنند اما بازیکنان ذخیره خیلی ضعیف تر از بازیکنان اصلی هستند.

وی افزود: با وجود باخت های اخیر به نظرم شرایط هنوز برای ما بحرانی نیست اما مناسب هم نیست و این شرایط زرد است بنابراین در پایان نیم فصل، باید یک تصمیم جدی بگیریم.

بوناچیچ در مورد نبود مربی بدنساز در ذوب آهن و تاثیر آن بر بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: مربی بدنساز نمی تواند به بازیکن بگوید که چگونه بازی کند و کجای زمین باشد و اینکه در بازی تبریز تیم ما آماده نبود، ربطی به بدنسازی ندارد بلکه بازیکنان باید مشکلات خود را برطرف کنند.