به گزارش پارس به نقل از فارس، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان اظهار داشت: بارها گفته ام که در لیگ بازی ساده نداریم و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و هر مسابقه اهمیت خاص خودش را دارد. به جایگاه مان در جدول نگاه نمی کنیم و برای ملوان احترام خاصی قائلم، تیمی که خوشنام است و من ارادت خاصی هم به مردم انزلی دارم اما آمده ایم که برنده شویم.

وی ادامه داد: می دانم ملوان نسبت به گذشته در شرایط خوبی نیست. هم از نظر مالی و هم از نظر جایگاهش در جدول و هم بازیکنانی که از دست داده است. رتبه سیزدهمی در شأن ملوان نیست اما ما می خواهیم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و به دنبال ۳ امتیاز هستیم. دوست ندارم بازنده بازی باشیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: بختیار رحمانی محروم است و ایوب والی، عباس محمدرضایی و بدرلو مصدومان تیم ما هستند.

سرمربی فولاد در مورد افشاگری هایی که در برنامه ۹۰ در مورد داوری انجام شد و صحبت هایی که علی دایی مطرح کرد، گفت: در چند سال اخیر این مسئله رخ داده است، اما این بار حادتر بوده است، در حیطه وظایف من نیست که در این زمینه صحبت کنم اما اگر این مسائل واقعیت داشته باشد اتفاق بدی در فوتبال رخ داده است و امیدوارم بتوانیم ریشه این اتفاقات در فوتبال را بخشکانیم و متخلفان را با محرومیت سنگین جریمه کنیم.

وی در مورد اینکه چرا در تیم های بزرگ این اتفاقات بیشتر نمود دارد، گفت: از ماست که بر ماست. آنقدر به تیم های بزرگ می پردازیم، به آنها اهمیت می دهیم، تمرینات آنها را تعقیب می کنیم و در موردش مطلب می نویسیم که اشتباهات داوری در بازی های آنها بزرگنمایی می شود. در حالی که اگر حساسیت نسبت به همه تیم ها یکسان باشد، اشتباهات داوری برای دیگر تیم ها نیز به چشم می آید. در روزنامه ها خواندم یک بازیکن برای بازی برگشت پرسپولیس و سپاهان خط و نشان کشیده است. متأسفانه این مسائل مدیریت نمی شود. فوتبال ما در کل حول و حوش چند تیم دور می زند.

فرکی تصریح کرد: همین محسن قهرمانی فصل گذشته در بازی فولاد و تراکتورسازی اشتباهی مرتکب شد که به ضرر تیم ما شد و در نهایت ما مقام دومی را از دست دادیم و اوتی که به نفع ما بود را به سود تراکتورسازی اعلام کرد و همان توپ گل شد.

وی در مورد اینکه فدراسیون می تواند با این تخلفات به طور کامل برخورد کند، گفت: فکر نمی کنم این طور باشد.