به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه خراسان؛ این روزها بحث درباره داوری همچنان داغ است و سپاهانی ها می گویند چرا علی دایی به ما و به داور مسابقه تهمت زده است. بحث داوری هر از چند گاهی داغ می شود و البته این مسئله فقط مختص به فوتبال ایران نیست. شاید بی مناسبت نباشد که در همین ارتباط قسمت هایی از مصاحبه های منتشر نشده یکی از روسای سابق فوتبال ایران را بخوانید.

* اگر می خواهیم در آسیا موفق شویم، باید به هر قیمتی در AFC نفوذ پیدا کنیم و آدم داشته باشیم. خود من در AFC نفوذ دارم و گاهی هدایایی را به مسئولان بالا رتبه کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهم!

* در AFC کلی پول خرج کردیم تا توانستیم اخطارهای دو اخطاره های ایران را پاک کنیم و مجوز بازی آن ها را بگیریم. به هر حال بازی کردن این چند نفر کلی خرج داشت.

* داور… را به خانه خودم بردم و به او قالیچه دادم. آن قدر خوب از او پذیرایی کردیم که نمک گیر شد. ۲ پنالتی برای پرسپولیس در آسیا گرفت و یک پنالتی هم برای استقلال تا هر دو تیم صعود کردند!

* به داور معروف گفتم هرچقدر بخواهی می دهم تا تیم آبی برنده شود. او داور حرف گوش کنی بود!

* مادامی که در فیفا و AFC نفوذ نداشته باشیم، هیچ کاری از پیش نمی بریم. ما باید در این دو نهاد آدم داشته باشیم. خود من کلی در AFC نفوذ داشتم و کلی هزینه کردم اما بعضی ها فکر می کنند فقط باید پشت میز ریاستشان بنشینند.

* پرسپولیس و استقلال حدود ۱۰ سال با کمک داوران برنده می شدند!