به گزارش پارس ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی برابر اف. سی سئول به میدان می روند، که این دیدار برای این تیم و چند بازیکن اصلی این تیم بسیار حائز اهمیت است.
از طرفی سایت فیفا به حضور چند مهرۀ اصلی این بازی اشاره کرده است و جالب اینکه از چند بازیکن اصلی این تیم نام برده نشده است.

گفتنی است: سایت فیفا معتقد است که خسرو حیدری، آندو تیموریان و جواد نکونام اصلی ترین مهره های این تیم هستند که حیدری در این دیدار قرار نیست استقلال را همراهی کند و آبی ها تنها با دو مهرۀ اصلی و مؤثر خود به میدان می روند.

شایان ذکر است: سایت فیفا در گزارش خود به حضور موفق نکونام و تیموریان در دیدارهای مهم تیم ایران نیز اشاره کرد و اعلام داشت که استقلال با حضور این سه بازیکن می تواند مدعی اصلی قهرمانی در آسیا باشد، اما بحثی در خصوص چند مهرۀ اصلی دیگر این تیم نشد.

*مهدی رحمتی با یک دست برای استقلال بازی می کند

مهدی رحمتی، دروازه بان اصلی تیم استقلال سوژۀ اصلی این تیم در کشور کره است اما اعلام شده وی هر طور شده به میدان می رود.

رحمتی در تمرینات اصلی و فشرده حضور ندارد زیرا دست وی دچار مصدومیت جدی شده است و این بازیکن در بیمارستان اصلی کره مشغول درمان و فیزیوتراپی فشرده است تا هر چه سریعتر آماده بازی کردن شود.

گفتنی است: یک دست این دروازه بان دچار مشکل است و شرایط ایده آلی ندارد اما از طرفی دیگر کادر فنی تیم استقلال نمی تواند از دروازه بانی جز رحمتی برای حضور درون دروازه تیم استفاده کند به همین دلیل اصرار روی حضور رحمتی در بازی با اف سی سئول است.

شایان ذکر است: این دروازه بان بنا به اعلام مربیان و مسئولین تیم هر طور شده باید در ترکیب استقلال به میدان برود، اما عنوان شده است که وی با شرایط ایده آل یک دست وارد زمین مسابقه می شود و یک دست وی از شرایط خوبی برخوردار نیست.

شایان ذکر است: مشکل مصدومیت دست رحمتی به مشکل بزرگ قلعه نوعی در این دیدار تبدیل شده است.

*کری جدی مهاجم مونته نگرویی اف سی سئول برای استقلال

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با اف سی سئول آماده می شوند که اصلی ترین مشکل تیم حریف برای استقلال، مهاجم خارجی کره ای هاست.

مهاجم مونته نگرویی تیم اف سی سئول مدعی است که استقلال نمی تواند حریف این تیم شود و در بازی با تیم کره ای دچار مشکلات جدی می شود.

از طرفی اعلام شده است که قلعه نوعی نگران حضور این مهاجم در ترکیب خط حمله کره ای هاست زیرا این بازیکنان به عنوان مهاجم اول اف سی عملکرد ایده آل و قابل توجهی داشته و مدافعان تیم استقلال مأمور مراقبت از این بازیکن در محوطه جریمه استقلال هستند زیرا به عقیده کادر فنی تیم استقلال اگر این بازیکن از حرکت باز بایستد و نتواند برای گلزنی اقدام کرده و استقلال را دچار مشکل کند، اعضای تیم استقلال می توانند بدون مشکل برای گلزنی در خانه حریف اقدام کنند زیرا برنامه اصلی مدافعان تیم استقلال متوقف کردن این مهاجم مونته نگرویی است که برای اعضای تیم استقلال کری خوانی کرده است و اعلام داشت که تیمش قهرمانی در آسیا را بدست می آورد.