به گزارش پارس به نقل از تسنیم، محمد جمشیدی در خصوص اتفاقاتی که در بازی پرسپولیس و سپاهان رخ داد، گفت: « همه دیدند که چه بلایی سر پرسپولیس آمد. من در این مدت حداقل با ۵۰ استقلالی صحبت کردم و همه آنها صریح و واضح گفتند که سر پرسپولیس را بریدند. این نشان می دهد اتفاقاتی رخ داده است. »

وی در واکنش به صحبت های دایی و رویانیان در چند روز گذشته اظهار داشت: « من در مورد حرف هایی که مطرح می شود و صحبت های گفته شده اطلاعی ندارم، اما خودم به عنوان یک شهروند علاقه مند به پرسپولیس وقتی داوری بازی با سپاهان را دیدم، آزرده شدم. کمیته داوران با احساسات ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس بازی می کند و نباید در خصوص محرومیت قهرمانی تعلل کند. چیزی که مشخص است این است که قهرمانی اشتباه کرده حالا چه به صورت عمدی و چه غیر عمد و باید کمیته انضباطی در این خصوص اقداماتی انجام بدهد. »

عضو هیئت مدیره پرسپولیس ادامه داد: « ۲ سال پیش از ۵۰ مدرسه دبستان و راهنمایی آماری جمع آوری شد مبنی بر اینکه دانش آموزان طرفدار پرسپولیس و استقلال بعد از بازی های این دو تیم چه رفتاری از خود نشان می دهند. تحقیقات نشان داد که وقتی یکی از این دو تیم در مسابقه ای برنده می شود دانش آموزان هوادار آن تیم تا یک هفته شاداب تر و درس خوان تر هستند اما وقتی این تیم ها شکست می خورد عکس این قضیه رخ می دهد. حالا ببینید چنین اشتباهی از سوی داور چه تاثیری روی جامعه دارد. »

جمشیدی در مورد اینکه شنیده می شود احتمال دارد دایی و رویانیان به خاطر مصاحبه های بعد از بازی با سپاهان با محرومیت مواجه شوند، عنوان کرد: « ابتدا باید بگوییم چرا این دو نفر ناراحت بودند. آنها اگر هم حرفی زده اند از روی ناراحتی بوده، شما تخلف داورتان را پیگیری نمی کنید؟ در تمام دنیا وقتی داوری اشتباه می کند روز بازی با برخورد انضباطی مواجه می شود اما انگار آقایان با هواداران میلیونی پرسپولیس لجبازی می کنند. »

وی ادامه داد: « قطعا نمی توانند دایی را محروم کنند، مربی تیمی که آن را" بازانده اند" بعد از مسابقه حرفی زده، دیکتاتوری نیست که بخواهیم سریعا برخورد کنیم. هر کسی اظهارنظر می کند و براساس آن مدارکی را ارائه می دهد. مگر می شود حرف نزد؟ آن چیزی که من می دانم این است که دایی مربی ناپخته ای نیست و می داند باید چه کار کند. »

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خصوصی شدن این باشگاه گفت: « بعد از جلسه ای که با دکتر صالحی امیری برگزار کردیم، به خصوصی شدن پرسپولیس و استقلال بسیار خوشبین هستم و اعتقاد دارم این اتفاق به زودی رخ می دهد. قطعا خصوصی سازی به نفع پرسپولیس و استقلال است و حرکت با این وضعیت دو تیم را به جایی نمی رساند تا چه زمانی باید مقابل درِ وزارت ورزش کاسه گدایی دستمان بگیریم و طلب پول کنیم؟ »

جمشیدی ضمن بیان این موضوع که رویانیان برای خصوصی کردن پرسپولیس برنامه ای را تدوین کرده است، گفت: « دکتر صالحی از برنامه رویانیان خوشش آمد و گفت پرسپولیس از سایر تیم ها در بحث خصوصی سازی جلوتر است فقط باید طرح نهایی این مسئله در هیئت مدیره پرسپولیس به تصویب برسد و وزیر را تایید کند. دکتر صالحی اعلام کرد اگر طرح خصوصی سازی پرسپولیس ارائه شود وزارت ورزش آمادگی این را دارد تا ۱۰ روز آینده دستور این کار را صادر کند. »