به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در روز پایانی از چهل وچهارمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت ۱۴: ۳۰ امروز (یک شنبه) در سالن پاپ لازلو بوداپست مجارستان آغاز شده، در وزن ۷۴ کیلوگرم هادی علیزاده پورنیا پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مارک مادسن کشتی گیر سرشناس دانمارکی رفت و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد تا برای حضور در گروه شانس مجدد در انتظار حضور مادسن در فینال این وزن باشد.

در گروه مادسن دانمارکی آرسن جلفلکیان از ارمنستان دارنده مدال نقره المپیک، رومن ولاسوف از روسیه قهرمان المپیک، کازیکویچ از لیتوانی و روبرت روسینگرن از سوئد حضور دارند. ۳۹ کشتی گیر در این وزن روی باسکول رفته اند.

تاکنون طالب نعمت پور در وزن ۸۴ کیلوگرم توانسته تیم ایران را صاحب مدال طلا کند. محمد نوربخش در ۶۰ کیلوگرم دوازدهم شده و مهدی علیاری نیز به مقام پنجم رسیده است. در روز نخست این رقابت ها و در وزن ۵۵ کیلوگرم نیز محمد فقیری نوزدهم شد.

تا پایان روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان تیم کشتی فرنگی کشورمان با ۱۶ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته و روس ها با ۲۵ و مجارستان با ۲۴ امتیاز اول و دوم هستند.