به گزارش پارس ، حسین عبداللهی در گفت وگو با فارس، در مورد اینکه کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان چه اقداماتی انجام داده، گفت: هنوز هیچ کاری نکرده ایم، باید گزارش ها به ما برسد و افراد هم شکایت خود را مطرح کنند تا ما اقدام کنیم، تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم هیچ شکایتی به کمیته انضباطی در رابطه با این مسابقه به دست ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه کمیته انضباطی می تواند به عنوان مدعی العموم فوتبال در مورد برخی اتهام های مطرح شده به این مسئله ورود کند، گفت: قطعا می توانیم به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان ورود کنیم اما ترجیح می دهیم تا ابتدا شکایتی به دست ما برسد پس از آن در این زمینه اقدام کنیم. در این مورد خاص می خواهیم بدانیم چه کسی شاکی است و چه کسی متشاکی که تا این لحظه هیچ شکایتی به ما نرسیده است البته به احتمال فراوان در جلسه امروز کمیته انضباطی پیرامون مسائل دیدار پرسپولیس و سپاهان با حضور اعضا بحث خواهیم کرد.

وی افزود: خوشبختانه طبق گزارش هایی که داریم با وجود مسائلی که پیش آمد تماشاگران صبوری کردند و اتفاق ناگواری در ورزشگاه رخ نداد و امیدوارم همواره بتوانیم بر نفس خود غلبه کنیم تا شاهد وقوع اتفاقات نابهنجار در فوتبال نباشیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تنبیه کسر امتیاز از باشگاه ها دیگر اجرا نخواهد شد، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و قرار نیست که با کسر امتیاز از ۲-۳ باشگاه کرکره این مسئله را پایین بکشیم. هرگاه تماشاگران تیمی فحاشی کنند یا از الفاظ رکیک در ورزشگاه استفاده کنند قطعا با جریمه کسر امتیاز مواجه خواهند شد که خوشبختانه در هفته های اخیر شاهد چنین مسئله ای نبودیم و آخرین مورد این تنبیه کسر امتیاز از باشگاه داماش بوده است.