به گزارش پارس ، به نقل از تسنیم، در شب دوم از هفته ششم بوندس لیگا آلمان عصر امروز (شنبه) ۵ دیدار به طور همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی ها تیم فوتبال بورسیا دورتموند خارج از خانه خود به مصاف نورنبرگ رفت.

  شاگردان یورگن کلوپ که فصل جدید بوندس لیگا را خوب آغاز کرده اند و هر ۵ بازی اول فصل خود را با برد پشت سر گذاشته اند در این بازی به نتیجه یک بر یک رضایت دادند.

برای زردپوشان وستفالن آره نا در این دیدار مارسل اشملتزر (دقیقه ۳۸) و برای نورنبرگ پر نیلسون (دقیقه ۵۱) گلزنی کردند.

این بهترین فرصت است تا شاگردان پپ گواردیولا با گرفتن نتیجه لازم مقابل شالکه فاصله خود را با دورتموندی ها به حداقل ممکن برسانند و حتی صدرنشینی را از شاگردان کلوپ بگیرند.

در دیداری دیگر هم هامبورگ که به تارگی تورستن فینک، سرمربی خود را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرده است در خانه خود پذیرای وردربرمن بود. این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود وردربرمن خاتمه یافت. گل های این بازی را نیلس پترسن (دقایق ۳۲ و ۹۰) به ثمر رساند.

بایرلورکوزن هم در دیداری پرگل ۴ بر یک در خانه ماینتس به برتری رسید. لورکوزن در این دیدار توسط رابی کروس (دقایق ۱۹و ۴۵) ، لارس بندر (دقیقه ۳۸) و استفان کسلینگ (دقیقه ۵۹) به گل رسید و تنها گل ماینتس را یونس مالی (دقیقه ۸۲) به ثمر رساند.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج زیر رقم خورد:

* هانوفر ۲- آگزبورگ یک

* ولفسبورگ ۲- هوفنهایم یک

در مهم ترین دیدار هفته ششم بوندس لیگا هم از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال شالکه در ورزشگاه ولتینس آره نا پذیرای بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی است.

پرونده هفته ششم بوندس لیگا فردا (یکشنبه) با ۲ دیدار بسته خواهد شد که در نخستین بازی فرایبورگ در خانه خود با هرتابرلین مصاف می کند و در آخرین دیدار این هفته اینتراخت فرانکفورت میهمان اشتوتگارت خواهد بود.