به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه ۲ ده نفره می کند، چیز خاصی نمی توان گفت. از دیشب می دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می گوییم و بقیه می گویند باز هم پاسخ می دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل زاده را می گرفت. دیگر چه باید بگویم. می خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید. هر کاری می خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می شود یک تیم ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می گویم.

دایی ادامه داد: وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده است و اگر امثال من دهان باز کنیم، بسیاری از مسائل روشن می شود، آقای قهرمانی!

وی افزود: متاسفانه من شماره تلفن ها را نمی دانم و شماره حساب ها را هم نمی دانم! چرا دقیقه ۲ پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری داردم. همین می شود که سازمان لیگ به هر کسی سوت می دهد و هر کس برای خودش سوت می زند.

وی با بیان اینکه من دوباره تاکید می کنم شب قبل قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده بود ادامه داد: خلیل زاده سالتوبرانداز می کند اما پنالتی را برای سپاهان می گیرند.

دایی ادامه داد: آقای قهرمانی! لطف می کری و اوایل نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می کردی. من تا کی حرف نزنم. فقط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره می کنم که همین آقا داور بود و فقط به ضرر پرسپولیس سوت زد.

وی به برنامه ۹۰ اشاره کرد و گفت: متاسفانه ۹۰ برای مسائل کارشناسی، کارشناسان تیم های مقابل ما را بر روی صندلی می نشاند و بدبختی ما اینجاست که امثال ۹۰ ها و ۸۰ ها و ۱۰۰ ها برای فوتبال ما تصمیم می گیرند.

وی با بیان اینکه ما خیلی چیزها را در این فوتبال دیده ایم اما هنوز نمی توانم درک کنم که دقیقه ۲ بازیکنی اخراج شود و برای تیمی پنالتی گرفته شود و فکر نمی کنم شما هم در هیچ کجا دنیا چنین صحنه ای دیده باشید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا غش کردن آقای قهرمانی از طرف سپاهان بوده یا خیر اظهار داشت: وقتی داور به سود تیم حریف در دقیقه ۲ سوت می زند که علاوه بر اخراج یک پنالتی هم به تیم مقابل می دهد، نه من، بسیاری از کسانی که هیچ چیز از فوتبال نمی دانند این را می فهمند که داور به طرف کدام تیم غش کرده است. من اطلاعاتی نیستم اما می دانم که دو دو تا چهار تا می شود و این دو دوتا چهار تا شدن یعنی اینکه داور باید به سود تیم حریف سوت بزند.

علی دایی خاطرنشان کرد: ایکس، وای یا ایگرگ با قهرمانی دوست هستند و با او صحبت می کنند و دقیقا محسن قهرمانی هم طبق صحبتی که با او شده است، دقیقه ۲ چنان قاطعانه سوت می زند و چنان قاطعانه اخراج می کند که جای هزاران سوال باقی می ماند، همین و بس!

  حمید عباسی مدیر رسانه ای پرسپولیس در طول نشست خبری مدام در گوش علی دایی می گفت که" جمعش کن آقای دایی" .