به گزارش پارس ، بهزاد خداداد در گفت وگو با فارس، در مورد حضور تیم جوانان در لیگ برتر، گفت: خوشبختانه پس از تصمیمات مسئولان باشگاه مجتمع جوانه امسال در لیگ برتر تکواندو شرکت خواهیم کرد و بنده به عنوان مدیر فنی در کنار رحیم صالحی این تیم را کمک خواهم کرد. باشگاه جوانه پایگاه قهرمان سازی است و در طول این سال ها بازیکنان مختلفی مثل فرزاد عبداللهی، مسعود حجی زواره، محمد خمسه، میثم باقری و خیلی تکواندوکاران دیگر را به تیم ملی معرفی کرده است.

وی افزود: ما امسال تصمیم داریم در لیگ برتر با جوانان به فعالیت خود ادامه دهیم تا با این کار پشتوانه سازی کنیم و در سال های آینده بازیکنان باتجربه ای را به تیم ملی معرفی کنیم.

خداداد در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات کشورهای اسلامی گفت: به نظرم مسابقات کشورهای اسلامی در اندازه ای نبود که ما بخواهیم بازیکنان با تجربه ای که در تیم ملی هستند را به این رقابت ها اعزام کنیم. فکر می کنم فدراسیون می توانست در این رقابت ها فرصت را به جوان ترها بدهد. به هر حال سال اول بعد از المپیک است و می توانیم به جوانان فرصت بدهیم و با تشکیل یک تیم امید می توانستیم به کشورهای اسلامی اعزام شویم.

قهرمان سابق تیم ملی تکواندو در مورد اعزام تیم ملی به مسابقات هنرهای رزمی گفت: همه بازیکنان دو تیم از بهترین نفرات تشکیل شده اند. ما اگر به چند سال اخیر نگاه کنیم، می بینیم تمام بازیکنانی که به اردوها دعوت شدند، قرار است به این دو رقابت پیش رو اعزام شوند. فکر می کنم جای بازیکنان جوان تر در تیم های ملی خالی است. به هر حال این تصمیم کادر فنی و فدراسیون است و بنده هم به عنوان یک ورزشکار به نظر آنها احترام می گذارم. رقابت های پیش رو میدانی نیست که تیم ملی نتواند نتیجه بگیرد. صد در صد ما می توانیم در روسیه و اندونزی بهترین نتایج را کسب کنیم.

بهزاد خداداد که سابقه حضور در تیم های ملی همزمان با یوسف کرمی را دارد در مورد تصمیمات اخیر کرمی مبنی بر اینکه جای خود را در المپیک برزیل به جوان ترها داده است، گفت: کرمی واقعاً تکواندوکاری است که افتخارات زیادی را برای تکواندوی ایران کسب کرده است، او یک بازیکن بزرگ است. من قبل از المپیک لندن با یوسف صحبت کردم، اگر جای او بودم با شرایط حاکم از تکواندو خداحافظی می کردم. یوسف اگر به کشورهای اسلامی هم اعزام می شد و مدال طلا کسب می کرد هیچ اتفاق خاصی رخ نمی داد.

خداداد در ادامه افزود: به نظرم در یکی دو سال اخیر فشار زیادی به یوسف کرمی وارد شده و همین مسائل او را به حاشیه کشانده است. به خاطر اختلاف نظری که با کادر فنی دارد یک مقدار وارد حاشیه شده من هم در مقطعی که در تیم ملی حضور داشتم وارد حاشیه شدم و المپیک را از دست دادم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما معتقدید که اختلاف با کادر فنی باعث دوری یوسف کرمی از تیم ملی شده، گفت: به هر حال اختلاف نظری که کرمی با کادر فنی دارد باعث شد اردوها را ترک کند و همین مسائل حاشیه های فراوانی را برای او به وجود آورد. بنده اگر جای کرمی بودم یک مقطعی را استراحت می کردم و اگر از لحاظ روحی، روانی به آرامش رسیدم به تیم ملی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی باز می گشتم، در غیر این صورت حیف است کسی که برای تکواندوی ایران این اندازه افتخار آفرینی کرده با اختلافاتی که وجود دارد رزومه او زیر سؤال برود.

خداداد در پایان گفت: من با شکست یوسف در المپیک گریه کردم و به هیچ عنوان دوست ندارم با اختلافی که با کادر فنی دارد برای ماندن و رفتن دو دل شود و ضربه بخورد. امیدوارم کرمی بتواند به اوج برسد و در بازی های آسیایی اینچوان با کسب بهترین نتیجه از تکواندو خداحافظی کند.