به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم علاقه دارند تا در بازی فردا پیروز از میدان بیرون بیایند؛ بازی های اصفهان همیشه سخت است اما تا به حال ما در این شهر بازی های خوبی انجام داده ایم و امیدوارم بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و یک کادو از اصفهان برای هواداران ببریم.

وی افزود: سپاهان همیشه جزء تیم های خوب به شمار می رود که از نظر مدیریت و ساختار بهترین تیم ایران است؛این تیم کادر مربیگری خوب و بازیکنان شایسته ای دارد که همه آنها به پیروزی فکر می کنند اما امیدوارم که فردا با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی پیرامون غیبت هادی نوروزی در لیست ۱۹ نفره بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: محمد نوری و حمید علی عسگر برای این مسابقه مصدوم بوده و رضا حقیقی نیز سه اخطاره است و در مورد هادی نوروزی نیز برای اطلاعات شما متاسفم زیرا او هم اکنون همراه بازیکنان ما شام می خورد و در اصفهان به سر می برد.

وی پیرامون تمرینات اختصاصی خلعتبری و اینکه فردا دو هافبک اصلی پرسپولیس در بازی فردا حضور ندارند، گفت: خلعتبری نیاز به تعریف ندارد و خیلی خوب بازی می کند و در هر تیمی بوده، به خاطر بازی خوب، خیلی زود با تیم هماهنگ می شود و رساندن این بازیکن به تیم، باعث هماهنگی بخشی به تیم می شود اما بازیکنان جایگزین می توانند جای حقیقی و محمد نوری را در ترکیب ما پر کنند و ما اصلا نگران هافبک های نداشته خود نیستیم.

دایی در پاسخ به این سئوال که آیا پرسپولیس در فصل جاری جام می گیرد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای گرفتن جام است و هدف هایی که داشته ایم، همه بر اساس گرفتن جام تنظیم شده و امیدوارم که این اتفاق صورت بگیرد اما همه چیز دست خداست.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در ۱۰ سال گذشته نتوانسته در اصفهان مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، گفت: سپاهان تیم خوبی است اما فوتبال کاری به این ندارد که ۱۰ سال قهرمان شده باشی یا نشده باشی؛ ما باید از تجربه ها عبرت بگیریم و فردا پیروز از میدان بیرون بیاییم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا خلعتبری برای قرمزپوشان در خط حمله بازی می کند یا خیر اضافه کرد: خلعتبری را برای حمله جذب نکردم چون در تیم ملی نیز از او برای استفاده در پست گوش استفاده کردم و او توانایی این را دارد که در همه پست ها بازی کند ضمن اینکه ندیدم خلعتبری در تیمی به عنوان بازیکن نوک استفاده شود اما به خاطر شرایط بازی شاید وضعیت او تغییر کند.

وی در مورد کار کردن در لیگ های خارجی اضافه کرد: آرزوی هرکس مثل من این است که در اروپا مربیگری کند اما این کار شرایط سختی دارد اما امیدوارم رزومه خوبی به آنها بدهم که آنها مرا قبول کنند.