به گزارش پارس به نقل از تسنیم، چو یونگ سو پس از پیروزی یک بر صفر اف سی سئول مقابل الاهلی عربستان و راهیابی تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در گفت وگو با سایت AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) اظهار داشت: می خواهم از بازیکنانم بابت ارائه بازی زیبا، تشکر کنم. در ادامه راه تمام تلاش مان را می کنیم تا فصل جدیدی در تاریخ باشگاه رقم بخورد. ما آماده این چالش هستیم.

وی افزود: خوشحالم که تیمی قدرتمند در خاورمیانه را شکست دادیم. بازی برابر تیم خوبی مثل الاهلی کار بسیار سختی بود. البته خوشحالی من بیشتر از آن جهت است که مقابل تماشاگران خودی نمایش قابل قبولی ارائه دادیم که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت.

سرمربی اف سی سئول اضافه کرد: پرسینگ بازی ما خوب بود و بازیکنان دستوراتی را که داده بودیم، اجرا کردند و تا آخرین لحظه جنگیدند. البته در نیمه اول از موقعیت های مان استفاده نکردیم اما در مجموع فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم و تا آخرین لحظه تمرکزمان را حفظ کردیم.

« سو» در خصوص بازی با استقلال ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: می دانیم بازی سختی مقابل استقلال پیش رو داریم. استقلال تیم خوبی است ولی ما نیز فوق العاده هستیم. بازیکنانی که در اختیار داریم با معیارها و استانداردهای جهانی بازی می کنند و اگر بتوانیم روحیه تیمی را حفظ کنیم همه چیز عالی خواهد شد.

دیدار دو تیم استقلال و اف سی سئول کره جنوبی، به ترتیب در روزهای سوم و دهم مهر ماه سال جاری به ترتیب در سئول و تهران برگزار می شود.