به گزارش پارس به نقل از فارس، در ادامه روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت ۱۵: ۳۰ امروز آغاز شده است، احسان لشگری آزادکار وزن ۸۴ کیلوگرم کشورمان که با پیروزی در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی رسید تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

لشگری پس از پیروزی مقابل حریفانی از کلمبیا (۹ بر صفر) ، روسیه (۷ بر صفر) و گرجستان (۷ بر ۳ - ضربه فنی) در یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۶ مغلوب سالاس پرز از کوبا شد و از حضور در نیمه نهایی باز ماند، اما با راهیابی حریفش به فینال وی شانس مبارزه در گروه شانس مجدد برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

لشگری در گروه شانس مجدد با پیروزی مقابل زائوربک سوخی یف، دارنده مدال های طلا و نقره ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جهان از ازبکستان با نتیجه ۹ بر ۲ به دیدار رده بندی رسید تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز با تایموراز فری یف از اسپانیا دیدار خواهد کرد. در این وزن ۳۷ کشتی گیر روی باسکول رفته اند.

مسعود اسماعیل پور در وزن ۶۰ کیلوگرم هم در دیدار رده بندی با فرانکلین گومز، دارنده مدال نقره ۲۰۱۱ جهان از کوبا دیدار خواهد کرد. بدین ترتیب و با توجه به حذف کمیل قاسمی در ۱۲۰ کیلو، نمایندگان کشورمان در ۳ وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان شانس کسب ۲ مدال برنز را خواهند داشت.