به گزارش پارس به نقل از۹۰، بسیاری معتقدند که پرسپولیس تیم یکدستی نیست. این فرضیه نه تنها در مورد بازیکنان بلکه درخصوص مراودات مدیریتی و سازمانی نیز صادق است. برای اثبات این فرضیه بحث برانگیز و قابل توجه تنها کافی است چند اتفاق روزمره و دم دستی این باشگاه را مرور کنیم. آنوقت به راحتی می توان نسبت به تایید یا تکذیب این ادعا واکنش نشان داد.
حدود یکی، دو هفته قبل و پیش از داربی بود که در یکی از اردوهای پرسپولیس جمعی خودمانی میان علی و محمد دایی و البته سعید شیرینی دور یک میز در لابی هتل شکل گرفته بود. اتفاقی همیشگی در اردوهای پرسپولیس که معمولا کادرفنی و سرپرست برای هماهنگی های لازم دور هم جمع می شوند و علاوه بر بحث های کاری به گفتمان می پردازند. اما در بحبوحه این محفل دوستانه و خودمانی دریافت یک sms یا همان پیامک! توسط سعید شیرینی تا حدی اوضاع را تغییر می دهد. اتفاقی که به احتمال زیاد و به خودی خود کلید یک تغییر احتمالی روی نیمکت پرسپولیس درآینده ای نزدیک خواهد بود.
***
ماجرا از اینجا شروع شد که سعید شیرینی پیامکی را دریافت می کند و بی آنکه توجهی به نگاه شیطنت آمیز محمد دایی که روی صفحه گوشی او زوم کرده داشته باشد شروع به خواندن آن می کند. شیرینی وقتی متوجه نگاه محمد دایی می شود به یکباره با دستپاچگی گوشی را از نگاه او می دزدد تا اینگونه مانع رویت متن پیامک از سوی مربی پرسپولیس شود اما به نظر این حساسیت خاص شیرینی حس کنجکاوی علی دایی را نیز تحریک می کند. به طوری که پس از اشاره علی دایی به برادرش و در اوج گفت وگوی طرفین محمد به شوخی گوشی شیرینی را به طور ماهرانه ای از او می گیرد تا با رویت متن و مشخصات فرستنده پیامک توسط علی دایی، دنیا مقابل چشمان سرپرست پرسپولیس تیره و تار شود!
یکی از چالش های فراموش ناشدنی علی دایی در دوره قبلی حضورش روی نیمکت پرسپولیس در لیگ دهم به رابطه شکرآب او با برخی از مشوقان باشگاه پرسپولیس برمی گشت. به طوری که این اختلاف نظرها در نهایت سبب شد تا آقای گل جهان تا مرز کتک کاری با وحید اسماعیلی یکی از مشوقان وقت پرسپولیس پیش برود. اتفاقی که بازتاب آن نه تنها در رسانه های داخلی بلکه خارج از مرزهای ایران نیز بسیار بود. حالا پس از گذشت سه فصل و در حالی که علی دایی شرایطی مساعد و آرام را روی نیمکت پرسپولیس می گذراند، ناگهان پیامکی روی گوشی شیرینی سرپرست تیمش می بیند که فرستنده آن همان ضارب سرشناس سه فصل قبل آقای گل جهان است! روایتی که البته از سوی آقای « د» یکی از نزدیکان علی دایی نیز تایید شده است. Shoot
۹۰: در هفته های اخیر بارها بحث برکناری سعید شیرینی در رسانه ها مطرح شده است. به طوری که حتما گزینه های جانشینی او نیز از سوی برخی مخالفان او در باشگاه پرسپولیس معرفی شده اند. اما حمایت همیشگی سردار رویانیان باعث شده تا شیرینی به رغم تمام اشتباهات کماکان در چارت مدیریتی پرسپولیس حریم حفاظت شده ای برای خود داشته باشد. اما به نظر می رسد این بار شیرینی برای تداوم حضورش روی نیمکت پرسپولیس با مانع سفت و سختی همچون دایی مواجه است. مربی ای که هرگز اجازه نمی دهد اطرافیانش در تیم از او بزرگتر شوند.