به گزارش پارس ، علی پروین در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس با نتایج خوبی که گرفته تا رده دوم جدول بالا آمده، انشاالله بچه ها بتوانند همین روند را حفظ کنند.

وی افزود: برخی ها به من می گویند چرا کمتر مصاحبه می کنم اما الان وقت سکوت و آرامش دادن به پرسپولیس است تا خدایی نکرده این تیم تمرکز خود را از دست ندهد. انشاالله در پایان کار این بچه ها دل میلیون ها هوادار را شاد کنند.

پروین در خصوص بازی استقلال و نماینده تایلند گفت: همه ایرانی ها دوست دارند تا ما در لیگ قهرمانان آسیا پس از سال ها به خاطر نام ایران موفق باشیم. استقلال هم زحمت کشیده و تا اینجای کار بالا رفته، تمام بازی های آسیایی سخت است اما به نظر من بوریرام تیمی نیست که جلودار تیم امیر باشد. انشاالله استقلال در همان ۲۰ دقیقه اول پس از کنار آمدن با آب و هوای شرجی و فوتبال سرعتی تایلندی ها کار را تمام کند. من بعید می دانم بوریرام بتواند تیم امیر را در تایلند متوقف کند.

پروین درباره بازی پرسپولیس سپاهان نیز گفت: لازم به گفتن من نیست، سپاهان تیم خوب و منسجمی است اما انشاالله اگر بچه ها با نتیجه برد و ۳ امتیاز زمین را ترک کنند یک پله به قهرمانی نزدیک تر شدند البته کار سخت است و جوانان پرسپولیس باید به فکر نتیجه آخر فصل باشند.