به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، مصدومتی که برای علی کریمی به وجود آمد نه فقط برای باشگاه تراکتورسازی تبریز خبر بدی بود بلکه برای کریمی هم ناراحت کننده است. کریمی در گفت و گوی اختصاصی با قدس آنلاین درباره مصدومیت به وجود آمده گفت: « نمی دانم یکدفعه در تمرین چه اتفاقی پیش آمد. روی یک صحنه می خواستم بچرخم و پاس بدهم و درحالی که کسی دوربرم نبود یکدفعه همسترینگ پشت پای چپم گرفت. این هم از شانس بد من است. »

ناراجتی در صدای جادوگر موج می زند. شماره ۸ باشگاه پرسپولیس ادامه داد: « این مصدومیت را به حساب تقدیر می گذارم اما حس می کنم خیلی بد شانسم که در این هفته ها مصدوم شدم.

تازه داشتم راه می افتادم اما می دانم هرچه خدا بخواهد همان می شود. تلاش می کنم زودتر برگردم. » از کریمی درباره اینکه چه زمان می تواند به ترکیب تیمش بازگردد پرسیدیم که او این پاسخ را داد: « مطمئنم که بازی با داماش را از دست می دهم. احتمال اینکه مقابل نفت تهران هم بازی کنم کم است.

شاید در آن بازی هم نباشم. اما بعد از آن لیگ تعطیل می شود و من راحت تر می توانم به تمرینات برگردم. پزشکان امروز نظر نهایی درباره زمان دوری ام از میدان را می دهند. » از کریمی درباره میزان ناراحتی اش پرسیدیم که قدری مکث کرد و گفت: « خب، طبیعی است که خیلی ناراحت باشم. اما من بارها چنین وضعیتی را تجربه کردم و سعی ام این است از حالا برای غلبه بر مصدومیت تلاش کنم. برایم دعا کنید که زودتر برگردم. »