به گزارش پارس ، به نقل ازقدس آنلاین، انصاری فرد می خواهد در نیم فصل از تراکتورسازی جدا شود و پیراهن تیمی جدید را تن کند. احتمال دارد نام باشگاه جدید انصاری فرد استقلال باشد.

البته کریم انصاری فرد به خاطر رعایت قوانین حرفه ای فوتبال این خبر را تایید نخواهد کرد اما در نقل و انتقالات نیم فصل که تنها ۶ هفته به آغازش باقی مانده، اتفاقاتی رخ خواهد داد که شاید برای خیلی از فوتبال دوستان عجیب و غیر منتظره باشد. انصاری فرد به شدت دوست دارد به استقلال برود، تیمی که دوستان زیادی در آن دارد.

جالب است بدانید که اغلب دوستان صمیمی انصاری فرد در استقلال حضور دارند و وی وقتی به عروسی پژمان منتظری هم دعوت شده _زمانی که تازه به پرسپولیس پیوسته بود_ از رفتن به این تیم ابراز پشیمانی کرده بود! قطعا خبر پیوستن انصاری فرد به مذاق پرسپولیسی ها خوش نخواهد آمد و آن ها نسبت به این انتقال واکنش نشان خواهند داد. انصاری فرد با دستمزدی به پرسپولیس پیوسته بود که یک رکرود نقل و انتقالاتی در زمان خودش به حساب می آمد. البته باشگاه کنونی انصاری فرد نیز باید اجازه حضور این بازیکن در استقلال را بدهد. گفته می شود که بندی در قرارداد انصاری فرد وجود دارد که می تواند نیم فصل تیم جدیدی را برگزیند.