به گزارش پارس به نقل از تسنیم، نخستین تمرین تیم استقلال در شهر بوریرام تایلند امروز از ساعت ۱۴: ۳۰ به وقت ایران و زیر بارش باران انجام شد.

* پیش از آغاز تمرین، امیر قلعه نویی به مدت ۱۰ دقیقه برای بازیکنان از اهمیت دیدار با بوریرام صحبت کرد. قلعه نویی در بخشی از صحبت های خود گفت: مردم دیگر دوست ندارند شاهد ناکامی استقلال باشند. چشم همه مردم ایران به شما بازیکنان است. اگر فوتبال معمولی خودتان را بازی کنید می توانید مقابل بوریرام موفق باشید.

* بارش باران باعث شده بود زمین چمن خیس شود ولی پس از گذشت چند دقیقه بارش باران قطع شد.

* خسرو حیدری زیر نظر دکتر امین نوروزی تمرین اختصاصی انجام داد. در حین تمرین اختصاصی حیدری، سرمربی استقلال در خصوص وضعیت این بازیکن با معاون پزشکی باشگاه استقلال صحبت کرد.

* احمد جمشیدیان که به تازگی دوران نقاهت آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است دیگر بازیکنی بود که به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر امیر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال به دویدن دور زمین مشغول شدند و سپس در ۲ گروه به تمرین آقا وسط پرداختند. پس از این تمرین بازیکنان زیر نظر قلعه نویی به بازیسازی از خط دفاع، بردن توپ به کناره ها و ارسال از جناحین پرداختند. در این بخش از تمرین قلعه نویی چندین بار تمرین را قطع کرد و از بازیکنان خواست دقت بیشتری در زدن ضربات خود داشته باشند.

سرمربی استقلال همچنین از مدافعان این تیم خواست به هنگام حمله شرکت داشته باشند.

* سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی زیر نظر حمید بابازاده، مربی دروازه بانان استقلال به تمرین اختصاصی پرداختند.

* علی امیری به همراه میرشاد ماجدی به بانکوک سفر کردند. این ۲ جهت دریافت ویزای سفر احتمالی به کره به پایتخت تایلند رفتند تا جزو غایبان تمرین استقلال باشند.