به گزارش پارس ، به نقل ازگل، سید مهدی سید صالحی مهاجم نوک پرسپولیس که تقریبا در هر ۹ بازی تیمش از ابتدا در ترکیب بوده و تقریبا در تمام دقایق در میدان حضور داشته است همچنان در حسرت به ثمر رساندن گل سوم خود مثل اسپند روی آتش بالا و پائین می پرد.

سید صالحی در دیدار با گسترش فولاد هم صاحب موقعیت گلزنی نشد و اگر از آن تک موقعیت نصف و نیمه دقیقه ۳ بگذریم در سایر دقایق در موقعیتی قرار نگرفت که از او انتظار تمام کنندگی داشته باشیم.

در مصاف با گسترش فولاد با وجود آنکه پرسپولیس نسبت به ۸ بازی قبلی موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشت اما سیدصالحی باز هم در کمند مدافعان حریف گرفتار شد و هیچ پاس سالمی به او نرسید تا مشخص شود تیم دایی هنوز در این مورد بخصوص مشکل دارد.

با این حال در حالی که سیدصالحی تا کنون دو گل در ۹ بازی گذشته به ثمر رسانده هر یک از مهاجمان رانده شده پرسپولیس برای تیم هایشان سه گل زده اند و شروعی امیدوار کننده داشته اند.

کریم انصاری فر، محمد قاضی و روح الله سیف اللهی تا کنون در مجموع ۹ گل برای تراکتورسازی، استقلال و داماش به ثمر رسانده اند که این اتفاق فاصله فشارهای وارده بر مهاجمان در پرسپولیس با سایر تیم ها و البته ایراد تاکتیکی سرخ ها در فاز حمله را نشان می دهد.

همچنین اگر به این جمع علی کریمی سه گله را هم اضافه کنیم می توان نتیجه گرفت بازیکنان رانده شده پرسپولیس در فاز حمله ۱۲ گل به ثمر رسانده اند اما بال ها و مهاجمان پرسپولیس روی هم ۵ گل زده اند که آمار ناامیدکننده ای است.

به غیر از سیدصالحی دو گله، دراین ۹ هفته سپری شده از فصل صادقیان، عالیشاه و خلعتبری هر کدام یک گل به ثمر رسانده اند و سایر عناصر تهاجمی پرسپولیس از هافبک نفوذی و بال گرفته تا مهاجمان جایگزین در گلزنی ناموفق بوده اند.